ציון קינן פורש מתפקידו כמנכ"ל הפועלים; יעזוב בעוד שישה חודשים

מנכ"ל בנק הפועלים בשבע השנים האחרונות הודיע על פרישתו מהבנק בחצי השנה הקרובה. לדברי קינן החליט לפרוש מהבנק לאחר 38 שנות עבודה, ולאחר שאימץ הבנק תכני אסטרטגית לשנים הבאות וביצע את השינויים הארגוניים הדרושים כדי להביא להצלחתה. בהודעה שנמסרה לבורסה נכתב כי קינן ציין שהוא משאיר בנק חסון ומוביל במערכת הבנקאות בישראל והביע את בטחונות כי "בנק הפועלים ימשיך לשגשג ולהוביל גם בעתיד".


המנכ"ל הפורש קינן. ימשיך לסייע לבנק גם בעתיד | צילום: סיון פרג'

קינן הוסיף כי ימשיך לסייע לבנק גם בעתיד בכל עניין ונושא שאליו יתבקש והודה לבעת השליטה בבנק ולחברי הדירקטוריון בראשות יאיר סרוסי על האמון ושיתוף הפעולה. בהודעה לבורסה צוין כי יו"ר הדירקטוריון סרוסי וחבריו קיבלו את ההודעה בצער, וציינו את תרומתו לבנק, כמו גם את הישגיו הגדולים, והביעו תקווה להמשך שיתוף פעולה גם בעתיד.

לפני כחודש פרסם בנק הפועלים את הדוחות הכספיים שלו לשנת 2015, כאשר רווחיו רשמו עלייה. הרווח הנקי של בנק הפועלים הסתכם ב-3.08 מיליארד שקל – עלייה של 13.6% לעומת רווח של 2.7 מיליארד בשנת 2014. סך ההכנסות של בנק הפועלים עלו ב-2.4% לעומת השנה שעברה ל-14.36 מיליארד שקל. בנוסף הוכתר השנה בנק הפועלים כ"בנק הטוב בישראל" על פי פרסים בינלאומיים שונים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן