צפו בפרסומת לסופרבול: סמסונג עוקצת את אפל על קרב הפטנטים

אין שום דבר מצחיק בפסק דין שקובע כי חברה צריכה לשלם יותר ממיליארד דולר לאחת ממתחרותיה כי היא הפרה זכויות יוצרים, אך אם חייבים לצחוק על כך, אולי הסופרבול וסת' רוגן הם הדרך הנכונה לשלוח עקיצה על כך.

סמסונג פרסמה טיזר לפרסומת הסופרבול שלה ושולחת עקיצה על כך שההשפעה המשפטית בתהליך ייצור הסמארטפונים הפך לדבר הכי גדול בתחום. בסרטון נצפים רוגן, בוב אודנקירק ופול ראד כשהם מנסים לבוא עם רעיון למודעה שלהם, אבל לא יכולים להגיד שום מילה הקשורה לסופרבול מחשש להפרת זכויות יוצרים.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

המשחק נחשב לאירוע בעל הרייטינג הגבוה ביותר בארצות הברית. בסופרבול שנערך ב-2012, צפו כ-111.3 מיליון אמריקאים, שיא צפייה של כל הזמנים‏. עובדה זו, הופכת את הסופרבול לבמה הפרסומית היוקרתית ביותר בטלוויזיה האמריקאית.

השלושה כמובן לא מזכירים את המילה אפל, אך המסר ברור וסמסונג עוקצת את החברה המתחרה ואת החלטת בית המשפט שהחליט כי עיגול הפינות של הסמארטפון הוא פאטנט של אפל.

הפרסומת האמיצה של סמסונג מעניקה אופי לענקית הטכנולוגיה. כזכור, בחודש אוגוסט האחרון בית המשפט במחוז סן חוזה בארה"ב קבע כי היצרנית הקוריאנית העתיקה את העיצובים של אפל באייפון ובאייפד, ופסק כי סמסונג תיאלץ לשלם פיצוי של 1.05 מיליארד דולר על הפרת הפטנטים.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן