צפו בתמונות: עובד גוגל "שכח" את הסמארטפון הבא של החברה בפאב

תמונות של הסמארטפון החדש של גוגל הודלפו בסוף השבוע לרשת לאחר שאחד מהעובדי החברה שכח אותו בפאב. על פי דיווח באתר wired, מכשיר הנקסוס 4 נמצא על ידי אחד הברמנים בפאב והוחזר לגוגל זמן קצר לאחר מכן.

הברמן, המכונה סאדסי סיפר כי הוא מצא את הסמארטפון החדש מונח על הבר בשעה שסידר את המקום לקראת סגירה באחד מערבי חמישי בחודש שעבר. בהתחלה הוא לא ידע על מה מדובר. לדבריו המכשיר היה סגור ולא היה בו כרטיס סים. על גבי המכשיר היה כתוב "לא למכירה רכוש גוגל" והוא מיד הבין שמדובר במשהו יוצא דופן. 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

מכשיר הנקסוס 4 החדש של גוגל | צילום: wired.com

סאדסי יצר קשר עם חברת גוגל, שלטענתו הבטיחה לו מכשיר חינם תמורת סודיות אולם בסופו של דבר תמונותיו של המכשיר הסודי הודלפו לרשת.

זו אינה הפעם הראשונה שמכשיר "נשכח" לפני השקתו. הדבר קרה מספר פעמים גם לענקית הטכנולוגיה אפל לפני השקות גדולות. בלוגים ואתרים רבים שהעלו את התמונות טוענים כי החברות הללו לא מרבות לטעות, וכי השארת המכשירים היא אקט מכוון שנועד להגביר את ה"הייפ" סביב ההשקות החדשות.

אפילו לאחר פרסום התמונות גוגל ממשיכה לכחיש כל פרט מידע לגבי המכשיר החדש, זאת למרות שרבים בשוק הטכנולוגיה האמריקאי כבר יודעים בדיוק על מה מדובר. מכשיר הנקסוס 4 מיוצר על ידי חברת LG וצפוי להכיל מסך של 4.7 אינץ' ומצלמת 8 מגה פיקסל. כמו כן המכשיר צפוי להכיל את הגירסה החדשה של מערכת ההפעלה של גוגל אנדרויד 4.2, המכונה קי ליין פאי. 

אירוע ההשקה של הסמארטפון החדש היה אמור להתקיים מחר אך נדחה בשל חשש מפגיעת סופת ההוריקן סנדי בחופה המזרחי של ארה"ב.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן