צפו: מופע הסטנד אפ השנתי של אובמה

בין המתיחות באוקראינה לכאבי הראש מבית והמאמצים במזרח התיכון, נשיא ארה"ב ברק אובמה שחרר קצת את הפפיון הלילה (בין שבת לראשון) במסגרת ארוחת הערב עם כתבי הבית הלבן, שבאופן מסורתי מאפשרת לנשיאי ארה"ב לתת מופע סטנד אפ חד פעמי. ובתפריט הפעם: בדיחות על פוקס ניוז, פוטין והמוצא הקנייתי.

"אני בדרך כלל מתחיל את הארוחות האלו בבדיחות משפילות על עצמי", אמר לכתבים, "אבל אחרי ההופעה המדהימה שלי ב-2013, על מה כבר אני יכול לדבר?". הוא הודה שעברה עליו שנה קשה ואמר כי 47% מאזרחי ארה"ב התקשרו למיט רומני, המועמד שהתחרה נגדו על הנשיאות כדי להתנצל".

אובמה, זוכה נובל לשלום, התלוצץ על מועמדותו של נשיא רוסיה לפרס, כשאמר: "פוטין היה מועמד לנובל. הם נותנים את הפרס הזה לכל אחד בימים האלו". על פוקס ניוז, שמרבה לתקוף אותו, אמר: "אתם תתגעגעו אלי כשכבר לא אהיה פה. יהיה לכם יותר קשה לשכנע את העם האמריקאי שהילארי נולדה בקניה".

לאובמה יש שורשים קנייתים ובעבר התמודד עם שמועות שנולד במדינה האפריקאית, ולא בהוואי, בעיקר מטעם דונאלד טראמפ. אובמה משתמש בנושא הקנייתי ברבים מבדיחותיו, וגם הפעם עשה זאת בהתייחסו לזוכה האמריקאי במרתון בוסטון.

הוא בירך את הזוכה מב קפלזיגי וציין כי מדובר באמריקאי הראשון שמנצח מזה 31 שנה. "זה נראה הוגן", אמר, "בהתחשב בעובדה שקנייתי היה נשיא ארה"ב במשך שש השנים האחרונות".

צפו במופע של אובמה:

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן