צפו: שעוני היד החכמים שנשלטים על ידי פקודות קוליות

אור העובדה שמחשוב לביש הפך לאחד מהנושאים החמים היום, אין זה מפתיע ששמועות רבות המתרוצצות טוענות כי אפל, גוגל ואפילו מיקרוסופט עובדות על פיתוח מוצר משלהן. אך עם כל הכבוד לחברות הגדולות, נראה כי הפתרון האידיאלי עתיד להגיע מחברה קטנה ופרטית, ובזכות מימון המונים.

Kreyos Meteor הוא השעון הראשון המבוסס כולו על פקודות קוליות, ומאפשר לכם סנכרון מלא עם מכשיר הסמארטפון שלכם במטרה לשוחח, לענות להודעות ואפילו למדוד את הדופק שלכם. בואו להכיר ואף לממן את מה שעתיד להיות הדבר הגדול הבא בתחום השעונים הלבישים.

פרוייקט חדש שעלה באתר Indiegogo מציג את מה שעתיד להיות הדור הבא של השעונים החכמים, בשם Kreyos Meteor. בניגוד לשעונים החכמים שראינו עד היום בשוק, הייחוד של השעון הנוכחי הוא בכך שמאפשר למשתמשים לנהל את מכשיר הסמארטפון שלהם בצורה מלאה, מבלי להוציא אותו מהכיס. לצד אפשרות מענה לשיחות באמצעות הרמקול המובנה, המשתמשים יכולים לקרוא ולשלוח הודעות טקסט ואף לעדכן את הסטטוס ברשתות החברתיות אליהן הם מנויים.

צילום: יח"צ

אז נכון, עד עכשיו השעון נשמע פחות או יותר כמו שאר המוצרים הקיימים בשוק, אלא שזאת הסיבה שהחליטה החברה להתמקד בשני פיצ'רים עיקריים: שליטה קולית, ושליטה באמצעות מחוות. באמצעות השליטה הקולית יכולים המשתמשים לבצע את כל הפעולות הבסיסיות שמציע המכשיר, ובאמצעות המחוות יכולים לשלוט גם על אמצעי המולטימדיה במכשיר, כגון העברת שיר או אפילו מענה לשיחה.

לצד השליטה במכשיר, השעון מאפשר לכם לעקוב אחר קצב הלב שלכם בעת פעילות ספורטיבית, ואף לחשב את מרחקי הריצה או הרכיבה שלכם ישירות ממנו, מבלי להוריד אפליקציות ייחודיות במכשיר הסמארטפון עצמו. כך, בזמן נהיגה, רכיבה על אופניים או תרגולי יוגה, תוכלו לקבל ולהוציא שיחות, להאזין לאימיילים האחרונים שקיבלתם, ולעדכן את חבריכם על הפקק בו אתם נמצאים. החברה מציעה מגוון אביזרים לשעון, כך שלצד הרצועה הרגילה תוכלו להרכיב אותו על שרשרת או אבזם חגורה, בהתאם לספורט או לשימוש האידיאלי עבורכם.
לצד המחוות והשליטה הקולית, הפיצ'ר המרשים של השעון המדובר הוא בכך שהוא עמיד בפני מים. כלומר, גם בעת המקלחת, שחיה בבריכה או השתכשכות בחוף הים – תוכלו לשמור על שלומו של מכשיר הסמארטפון, ועדיין להשאר מחוברים לעולם החברתי שלכם.

השעון, הנמכר נכון להיום במחיר של 100 דולרים תומך במערכות ההפעלה הפופולאריות בשוק: אנדרואיד, iOS ואפילו Windows Phone, באמצעות חיבור בלוטות' 4.0 והוא עתיד להגיע אל התורמים הראשונים במהלך חודש נובמבר הקרוב. המכשיר מציע מסך LCD בגודל 1.26 אינץ', לצד מיקרופון, ג'ירוסקופ, חיישן תאוצה, רטט וכמובן, סוללה נטענת המספיקה לכ-7 ימי עבודה בכל הטענה.

החברה כבר עברה את סכום היעד שהציבה לעצמה, בסך 100,000 דולרים ועל אף שמוכרת בשלב זה במסגרת הפרוייקט את השעון תמורת 100 דולרים, תציע אותו במסגרת המכירה ביום בו יושק במחיר של 169 דולרים. אם אתם חובבי גאדג'טים מושבעים, עדיף לכם לבצע את הרכישה כבר עכשיו ולחסוך 69 דולרים, אם כי כדאי אולי להמתין ולראות מה יהיו הביקורות על המכשיר כאשר יושק בצורה רשמית, במטרה לראות האם אכן מצליח להוכיח את כל ההתלהבות שהחברה יוצרת סביבו.

KREYOS: The ONLY Smartwatch With Voice & Gesture Control from Kreyos on Vimeo.

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

סמסונג נפרדת מתחום המחשבים השולחניים

דיווח: משחקי ה-Xbox בדרך ל-iOS ולאנדרואיד

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן