קופץ כמו לברון: כמה עולה כרטיס למשחק המכריע של גמר ה-NBA?

המחיר הממוצע לכרטיס עבור מושב פנוי באמריקן איירליינס ארינה ממשיך לעלות. לעומת זאת, אם לא אכפת לכם איפה לשבת (או לעמוד), מחירי הכרטיסים למקומות הפחות טובים באולם ביותר בעצם יורדים עם זמן.

כרטיסי העמידה יורדים כעת לפחות מ-400 דולר. לפני 21 שעות, עמד מחיר הכרטיס הזול ביותר בשוק על 420 דולר. עבור מי שרוצה רק להיות באותו אולם עם לברון ג'יימס, דוויין ווייד, כריס בוש, טים דאנקן וטוני פארקר, כדאי לחכות סמוך לשעת המשחק – זה עשוי להשתלם. עם זאת, זה כנראה לא המקרה עבור מי שרוצה לשבת במהלך המשחק.

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

מחיר הכרטיס הממוצע, הכולל את כל המושבים באולם (כולל כרטיסים על הפרקט עלה לא מעט בעשרים וארבע השעות האחרונות. על פי המוכרים בשוק המשני עמד אתמול בבוקר המחיר על 1,312.19 דולר. הבוקר, הכרטיס רשם הכרטיס הממוצע מחיר של 1,537.79 דולר, גידול של 225.60 דולר תוך יום אחד.

לברון ג'יימס | צילום: רויטרס

בשנת 2010, בוסטון סלטיקס הפסידה במשחק 7 של גמר ה-NBA ללוס אנג'לס לייקרס. שחקנה של מיאמי היט, הגארד ריי אלן, היה אז שחקן הסלטיקס, שנכנעו בסופו של דבר 83-79. אלן רוצה טבעת שניה; האוהדים רוצים לראות זאת במו עיניהם. בשנת 2010, מחיר הכרטיס הממוצע היה 1,880.19 דולר.

אם להשתמש בכך כנקודת התייחסות, זה אומר שהמחירים עוד עשויים לעלות, כשהזינוק במחיר הממוצע ב-24 השעות האחרונות עשוי להיות אינדיקציה לכך. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן