קוקה קולה בשחקים: בקרוב – פרסומות גם על גוף המטוס

כולנו כבר רגילים לכך שבעת הטיסה מנמל תעופה אחד שעולם לאחר אנו "מופצצים" בפרסומות. בין אם מדובר בשלטי ניאון ענקיים על קירות הטרמינל, על המדרגות המובילות למטוס ואפילו על הרהיטים והאביזרים השונים בתוך כלי הטיס. אולם כעת, חברת התעופה האירית ריאנאייר לוקחת את הפרסום בשחקים צעד אחד רחוק יותר ומודיעה כי בקרוב תציג פרסומות גם על גבי גוף המטוס.

צי המטוסים של ריאנאייר ידוע בתור אחד מהמלאים ביותר בפרסומות בעולם. במטוסי החברה תמצאו פרסומות על גבי המושבים וגם על מגשי האוכל. בנוסף החברה אף שקלה בעבר הכנסת פרסומות לתוך תאי השירותים במטוסים. 

צילום: וויקיפדיה

כעת הודיעה החברה כי תציג שלטי םרסום על גבי הגופים של כל אחד מ-330 המטוסים שלה. הפרסומות יכסו את המטוס מבחוץ כמעט לחלוטין. כלומר, ייתכן שבפעם הבאה שתטוסו עם החברה, תראו את הראש של ברבי או בקבוק של קוקה קולה על הכנפיים של המטוס, על האף  או אפילו באזור הדלקים. 

לנוסעים ככל הנראה לא אכפת מהשינוי במראה המטוס. לטענת היועץ העסקי ג'ונתן קייסיזק, "אם שני מטוסים היו נוסעים באותו מסלול ועל גבי אחד מהם הייתה מוצגת פרסומת אך מחיר הכרטיס שלו היה זול יותר, סביר להניח שהלקוח היה בוחר דווקא בו". 

הנחה זו היא כניראה הסיבה לכך שחברת ריאנאייר מצליחה כל כך. כמו כן, סביר להניח שבקרוב חברות רבות נוספות יאמצו את שיטת הפרסום ובעתיד כולנו נטוס באמצעות מטוסים מעוטרים בפרסומות. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן