פידיון רשתות השיווק עלה ב-2% בחודשים מאי-יולי, לאחר עלייה של 4.9% בפידיון הרשתות בחודשים פברואר-אפריל – כך עולה מנתונים שהציגה היום הלשכה המרכזית לססטיסטיקה.
על פי הנתונים, בחצי השנה הראשונה של השנה עלה הפידיון ב-3.4%, אל מול 3.1% של עלייה שנרשמו ב-2011.
צילום: יח"צ
נתוני הפידיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" – מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.
נתונים אלה, הנאספים מדי חודש מרשתות השיווק על ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משמשים כאינדיקטור לצריכה הפרטית, והם מקדימים בחודש את הנתונים של פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם כאינדיקטור נוסף.
|
|