קמעונאות אולימפית: הקניון שהכניס 5.5 מיליון מבקרים בזמן המשחקים

סטראטפורד סיטי, קניון הממוקם בכניסה הראשית לפארק האולימפי במזרח לונדון, משך 5.5 ביקורים במהלך האולימפיאדה, כך נמסר מווסטפילד, המפתחת האוסטרלית של הקניון – ובכך הפך לאחד המנצחים הקמעונאיים הגדולים של האולימפיאדה ה-30.

הביצועים היו מנוגדים לאלה שהפגינו אזורי קניות אחרים ברחבי לונדון – כולל המרכז-האחות של סטראטפורד במערב העיר, שם התלוננו הסוחרים על מכירות דלות ועלו אזהרות חוזות ונשנות על הברחת קהל התיירים הלא-אולימפי מביקורים במהלך המשחקים.

בשבוע הראשון של המשחקים,רובע הווסט אנד הסואן בד"כ של הבירה על שפע החנויות, המסעדות, הבארים והתיאטראות שבו, הפגין צניחה של 4.5% מהממוצע השנתי, לדברי אנליסטים שסקרו את הנתונים.

וגם הקניון הגדול באירופה. הפארק האולימפי והקניון בסטראטפורד, מבט אווירי (צילום: רויטרס)

כל המבקרים בפארק האולימפי נאלצו לעבור דרך המרכז – קניון השופינג הגדול ביותר באירופה, שנפתח בספטמבר 2011. המרכז היה מושא לביקורות במהלך האולימפיאדה אחרי שנסגר למשך סוף השבוע למבקרים שאינם נושאים כרטיסים לאולימפיאדה – בשל חששות לאיכלוס יתר.

"בערך 5.5 מיליון מבקרים עברו במרכז סטראטפורד סיטי במהלך מעט יותר משבועיים, והעניקו לקבוצה חשיפה חסרת תקדים לקהל עולמי, אמר סמנכ"ל ווסטפילד סטיבן לואי. הסכום הזה מכסה 9% מסך המבקרים הצפויים ב-2012 בשני הקניונים של החברה. שני המרכזים אמורים למשוך 60 מיליון ביקורי לקוחות שיוציאו מהם 1.8 מיליון ליש"ט (2.8 מיליארד דולר).

ווסטפילד, קרן הקמעונאות השנייה בגודלה בעולם ע"פ ערך השוק שלה, פרסמה תוצאות מחצית-שנה משופרות ביום רביעי, הודות לביצועים יציבים באוסטרליה ובארה"ב, והותירה את התחזית לשנה הקרובה על כנה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן