זוהי השנה הראשונה בהיסטוריה של בית האופנה שהקונספט של התצוגה מתאים בדיוק לזה של הקמפיין המצולם שלה.
על פי דיווחים באתרי אופנה מובילים, תקציב קמפיין הסתיו המשולב מסתכם ב-8 מיליון דולר; הקמפיין הופק בניו יורק, תחת פיקוחו של ג'יקובס עצמו. צילם אותו סטיבן מייזל בתוך סט מיוחד בסטודיו שנבנה עבור ההפקה.
פעם ראשונה. מסלול תצוגת סתיו חורף של לואי ויטון | צילום: רויטרס
במסגרת מסע יחסי הציבור של הקולקציה, יגיע קרון 'רכבת הגלאם' של לואי ויטון לשנחאי בתחילת יולי, וישאר שם עד אמצע החודש.
|