רבעון מוצלח לרמי לוי: הרווח התפעולי זינק ב-43.9%

רשת חנויות רמי לוי שיווק השיקמה דיווחה על גידול במכירות, כמו גם גידול ברווח התפעולי וברווח הנקי, כך על פי דו"ח הרבעון השלישי לשנת 2012 שפרסמה החברה. במקביל לאישור הדוחות אישר דירקטוריון החברה חלוקת דיבידנד בהיקף של עשרים מיליון שקל.

סך המכירות של רמי לוי ברבעון השלישי הסתכמו ב-746.7 מיליון שקל לעומת מכירות של 607.9 מיליון שקל ברבעון המקביל של שנת 2011 – גידול של22.8%, העלייה מוסברת בגידול הפדיון ומפתיחתם של 6 סניפים חדשים.

הרווח התפעולי של החברה הסתכם ב-44.1 מיליון שקל לעומת 30.6 מיליון שקל ברבעון המקביל שנה שעברה – גידול של 43.9%. נתח הרווח התפעולי מסך המכירות עלה משיעור של 5.04% ברבעון השלישי של שנת 2011 ל-5.90% ברבעון האחרון.

הרווחים נסקו – רמי לוי | צילום: יח"צ

הרווח הנקי של רמי לוי כפי שעולה מהדו"ח הסתכם ברבעון השלישי ב-34.7 מיליון שקל לעומת 22.4 מיליון שקל – גידול של 54.8%. שיעור הרווח הנקי מן המכירות עלה מ-3.69% ל- 4.65%. על פי החברה, העלייה בשיעור הרווח הנקי של החברה נובעת בעיקר מהגידול במכירות ומשיפור תנאי הסחר מול הספקים. כמו כן במהלך הרבעון השלישי שנה שעברה התחוללה המחאה החברתית שבעקבותיה הרווח הגולמי אשתקד ברבעון השלישי נמוך יותר.

באשר להכנסות ולנתונים הפיננסים מפעילות החברה בשוק התקשורת כתבה החברה בדו"ח כי "הוצאותיה והרווח התפעולי מפעילות התקשורת בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2012 אינם מהותיים", אך ציינה כי מאז החלה להפעיל שירותי סלולר ב-5 לדצמבר היא ברשותה כ-68 אלף מינויים.

"אנו מייחסים את מגמת הצמיחה לאסטרטגיה שלנו לפיה אנחנו מטיבים עם הצרכן ודואגים לתת לו את סל הקניות הזול ביותר והצרכן מחזיר לנו ונאמן לנו", אמר לוי בהתייחסו לדוחות. "לקוח מרוצה הוא מקדם המכירות הטוב ביותר שלנו". 

רשת רמי לוי שיווק השקמה, בניהולו של רמי לוי, פועלת למעלה מ-35 שנה כרשת חנויות דיסקאונט בתחומי המזון והטואלטיקה. הרשת פועלת הן במגזר הקמעונאי והן במגזר הסיטונאי, ומפעילה כיום 23 סניפי סופרמרקט ושני סניפים נוספים הפועלים בשיטת הזכיינות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן