רד בנד הישראלית נמכרת תמורת 200 מיליון דולר לחברת הרמן

חברת רדבנד הישראלית נמכרת תמורת 200 מיליון דולר לחברת הרמן האמריקאית המייצרת מערכות בידור ומידע לרכבים. חלק מהעסקה ישולם במניות של הרמן והשאר במזומן.

חברת רד בנד אשר הוקמה בשנת 1999 בהוד השרון, עוסקת בניהול ועדכון תוכנה וקושחה (Firmware) מרחוק על גבי טלפונים סלולריים ושאר מכשירים המחוברים לרשת (Internet-of-Things). ופתרונותיה מותקנים ביותר משני מיליארד מכשירים סלולאריים.
העסקה תמצב את רדבנד כסטנדרט העולמי לעדכון וניהול תכנה ברכבים, ותסייע לרדבנד להאיץ את צמיחת העסקים שלה בעולם הרכב והאינטרנט של הדברים (Internet-of-Things).

זלינגר | צילום: סיון פרג'

יורם זלינגר, מנכ"ל רדבנד התייחס לעסקה, "עם יותר מ-15 שנים של הצלחה גלובאלית בפתרונות ניהול ועדכון תוכנה מרחוק ליצרני הטלפונים וספקיות התקשורת, אנחנו שמחים להביא את הניסיון והיכולות שלנו להרמן. שילוב הכוחות עם הרמן יאיץ את העסקים שלנו בשוק הרכב המתפתח, וגם יאפשר לנו להגשים את החזון שלנו לפלטפורמה אחודה לניהול מיליארדים של מכשירים מחוברים (connected devices), מטלפונים, דרך רכבים, מכשירי חשמל ביתיים ועיסקיים ועוד. כמות התוכנה ברכב הולכת ועולה, לא רק במערכות הבידור אלא בעשרות רבות של מחשבים קטנים המפוזרים ברכבים המודרנים, והחיבור עם הרמן יאפשר לנו לנהל את הרכבים בצורה הוליסטית, ולשרת את גדולי יצרני הרכב בעולם."

שלמה דוברת, שותף כללי בכרמל ונצ'רס ויו"ר רדבנד אמר היום כי "אנחנו בכרמל היינו המשקיעים הראשונים ברדבנד ואנו גאים מאוד בחברה על שצמחה והפכה למובילה עולמית בתחום ניהול ועדכון תוכנה מרחוק, ואף השכילה להתאים את המוצרים והאסטרטגיה שלה לשוק נוסף ענק בגודלו של עדכון וניהול תכנה ברכבים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן