רווחי רמי לוי ברבעון השני ירדו ב-10.8% ל-25 מיליון שקל

רשת השיווק של רמי לוי פרסמה היום את תוצאותיה הרבעוניים. על פי הדוח ברבעון השני של השנה ירדו רווחי החברה ב-10.8% ל-25.6 מיליון שקל, לעומת 28.7 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות החברה עלו ב-28% והסתכמו ב-710.7 מיליון שקל, זאת לעומת 555.5 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2011. עוד דווח כי הרווח התפעולי של החברה הסתכם ב-36.1 מיליון שקל, ירידה של 4.2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

החברה דיווחה כי סך המכירות למ"ר ברבעון השני 2012 עלו לכ-20.2 אלף שקל, בהשוואה לכ-19 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד. בתחום הסלולר, אליו נכנסה החברה בדצמבר 2011, היא מדווחת על 67,000 לקוחות שהצטרפו לשירותיה בתחום ברבעון השני. בחודש יולי חתמה החברה על זכרון דברים לפיו היא מצטרפת לחברת אן.ג'י. אן אחזקות ברכישת הזכויות ברישיון ובציוד של מפעיל הבינלאומי בתמורה לכ- 1.6 מיליון שקל. הרכישה תתבצע באמצעות חברה שתוקם לצורך כך, בה תחזיק רמי לוי 60% מהמניות.

רמי לוי, מנכ"ל רמי לוי שיווק השקמה | צילום: יח"צ

כמו כן, החברה הרחיבה את פעילות המכירות המקוונות והוסיפה אזורים חדשים כמו כפר סבא , רעננה , ראש העין , הוד השרון ופתח תקווה . נכון לסוף חודש יוני האתר משרת כ- 30 אלף לקוחות עם כ-12,000 פניות בחודש. בכוונת החברה לפתוח בשנת 2012 שני מוקדי מכירה מקוונים בשילת ונתניה.

לאחר פרסום הדוח אמר רמי לוי, מנכ"ל רשת השיווק: "המצב הכלכלי במשק גורם לצרכנים לחפש פתרונות לצמצום עלויות המחייה והרשת נותנת מענה לצורך זה. הגידול בפעילות ועלייה בפדיון חנויות זהות של כ- 6.4%. נבע מהמשך יישום מהלך של הורדת מחירים ומבצעים מעמיקים שהביאו לגידול משמעותי במכירות".

עוד הוסיף לוי:" אנו מאמינים, כי שיפור תנאי הסחר מול הספקים והרחבת הפעילות ישפרו את שיעור הרווחיות של הרשת מבלי לפגוע בלקוחות. בכוונתנו לפתוח עד מחצית שנת 2013 11 סניפים נוספים, וזאת בהמשך לסניפים החדשים שפתחנו ב-2012, ושבאמצעותם סיפקנו מקומות עבודה חדשים לכ-900 עובדים".

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן