רוצים לנסות את השעון החכם של אפל? כבר לא צריך לחכות

אנחנו יודעים כמעט הכל על ה-Apple Watch, השעון החכם של אפל. העיצוב, ה-UI, המחיר ואפילו מועד השקה כנראה כבר ידוע. אבל איך ההרגשה להפעיל אותו, לבחור אפליקציות, ללחוץ על כפתור ה-HOME הצדדי? אז אפשר כמובן לחכות מספר חודשים, אבל מסתבר שיש דרך מהירה יותר, זמינה בכל דפדפן, והיא אפילו לא תעלה לכם דולר.

כמו הדבר האמיתי? כן, אבל…

הסימולטור החדש מאפשר לכם להתנסות בממשק המשתמש הייחודי של השעון של אפל, שכולל בין השאר עיצוב חדש למסך הבית. האפליקציות שבהן תשתמשו הכי הרבה יזכו לאייקונים גדולים יותר במרכז, בעוד האפליקציות שבהן אתם משתמשים פחות יידחקו לצד. כמו בממשק המקורי, כאשר תעשו סווייפ למסך האפליקצית כולו תוכלו לראות כיצד אפליקציות אחרות נמצאות במרכז ואחרות יעברו לצד. כמו בשעון האמיתי, לחיצה על הכפתור הפיזי היחיד תביא אתכם אל מסך הבית, בדומה לכפתור ה-Home בסמארטפון.

בנוסף, תוכלו כמובן להפעיל, כלומר כאילו להפעיל, אפליקציות כמו מייל, ווטסאפ, שאזאם וכמובן את אפליקציית השעון. אולם לרוב לחיצה על אייקון של אפליקציה תספק לכם רק מסך סטטי ולא מעבר. האפליקציה היחידה שזוכה להדגמה מקיפה יותר היא אפליקציית החדשות של Pipes, אגרגטור חדשות ועדכונים בסגנון Flipboard. הסיבה פשוטה – סימולטור השעון נבנה כחלק ממהלך פרסומי של החברה לתקשר את האפליקציה ואת היותה זמינה בשעון של אפל, כשזה ייצא בחודשים הקרובים.

ככה הוא יראה באמת. ה-iWatch | צילום: מתוך אתר החברה

למרות הניסיון החביב, מדובר בגרסה בסיסית מאוד של הממשק של השעון שכוללת הרבה מאוד ניואנסים. מכיוון ששטח המסך מצומצם השקיעו מהנדסי אפל רבות בפיתוח מחוות ייחודיות לשליטה בשעון, כשבין השאר קיים הבדל בין טפיחה קלה על המסך ללחיצה חזקה; כפתור ה-Home הצידי ניתן לסיבוב ומשפיע על האפליקציות, שילוב של Siri ועוד פיצ'רים חדשים רבים.

ההשקה ככל הנראה במרץ הקרוב

השעון המדובר של אפל היה צפוי להגיע לחנויות באביב, ככל הנראה בחודש מרץ הקרוב. מסך ה-Apple Watch יהיה מרובע ויוצע ב-3 עיצובים שונים: רגיל, ספורטיבי ופרימיום, כשלאחרון קוראת החברה Watch Edition. לצד השוק אליו מכוון כל אחד מהשעונים, אפל תציע גם שני גדלים שונים למסך: 1.5 או 1.65 אינץ', במטרה לאפשר גם לבעלי הידיים הקטנות להנות ממוצר המותאם עבורם, בין אם מדובר בגברים או בנשים. מלבד העיצוב, תציע אפל גם שישה גימורים שונים: גימור פלדת אל-חלד סטנדרטית או כהה, אלומיניום כסוף או בצבע אפור-חלל ועוד שני שעונים שיצופו בזהב 18 קאראט, בצבע צהוב או ורדרד. המחיר של הדגם הבסיסי יעמוד על כ-350 דולר.

 

לגלישה לסימולטור המדובר – לחצו כאן


לכתבה באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים: לא לילדים: הכירו את קאזולו, משחק מציאות רבודה ישראלי חדש

עוד בגיקטיים: 10 נקודות חובה בצ'ק-ליסט של כל יזם

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן