רייטינג: האח הגדול בפתיחה מדהימה – 43.6% צפייה

אחרי תקופה ארוכה של רייטינג מנומנם, ומספרים שמתקרבים למחוזות ה-30% רק במקרים נדירים, חזרה אתמול מסחטת הרייטינג "האח הגדול", והוכיחה שהיא יודעת לעשות את זה טוב יותר מכולם. פרק הפתיחה של העונה חמישית של תוכנית הריאליטי רשם נתוני צפייה מצוינים של 43.6%. 

בהשקה אתמול צפו יותר מ-1.3 מיליון צופים, וברגע השיא – כניסתו של המתמודד דני רייכנטל – צפו 50.1% ו-1.5 מיליון צופים. עם זאת, מדובר בנתון חלש מעט מזה של פרק הפתיחה של העונה הרביעית, שזכה ל-45.5%.

גם ערב השידורים של הזכיינית קשת כולו היכה במתחרה ערוץ 10, אשר נראה כאילו ויתר מראש. מול האח הגדול שידר הערוץ שידור חוזר של תוכניתו של אמנון לוי על הכת החרדית "לב טהור". התוכנית זכתה ל-5.9% צפייה בלבד. שידור חוזר של הסדרה אלנבי מיד אחריה קיבל נתון נמוך עוד יותר, של 3.1% צפייה. לשם השוואה, מדובר בנתון נמוך יותר מזה שרושמות תוכניות הבוקר של שני הערוצים.

גם "היום שהיה" ו"לילה כלכלי" בערוץ 10 נפגעו מהמתחרה החזק ששודר מולם (מול "לילה כלכלי" שודרה הצצה אל העיצוב של בית האח הגדול) – מהדורת החדשות זכתה ל-4.4% צפייה, ותוכנית הכלכלה רשמה 4.7%.

מסחטת הרייטינג של ערוץ 2 הביאה את הצופים גם אל התוכניות שקדמו לה, ובראשן החדשות. לראשונה מזה תקופה ארוכה, עברה מהדורת החדשות של ערוץ 2 את רף ה-30%, עם 30.5% צפייה, אל מול 8% בערוץ 10.

ברצועת הפרה-פריים זכתה התוכנית "אנשים" ל-11.7% ו"תוכנית חיסכון", ששודרה בערוץ 2 אחריה זכתה ל-14.9%. מולן, בלונדון וקירשנבאום צפו 6.4% וב"ערב טוב עם גיא פינס" צפו 6.1%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן