רייטינג יומי: חטופים סגרה עונה עם שיא עונתי – 34.4%

אחרי ששלפה את כל התותחים הכבדים בעונת החורף, ממשיכה זכיינית ערוץ 2 לשלוט ללא עוררין בערבי הצפייה שלה, ולרשום נתוני צפייה חזקים בכל אחד משלושת הימים שבהם היא משדרת. פרק הסיום של תוכנית הדרמה "חטופים" ופרק לקט/החזרה של ריאליטי הבישול "מאסטר שף" סגרו אתמול ערב צפייה חזק במיוחד לזכיינית, והיו התוכניות הנצפות ביותר, מול ערב חלש מאוד של ערוץ 10.

פרק סיום העונה השנייה של דרמת המתח שיצר גידי רף רשם נתוני צפייה של 34.4%, גבוה ב-4% מהנתון שנרשם לתוכנית בפרק הלפני האחרון, וגבוה מן הממוצע העונתי. "מאסטר שף", אשר שידרה פרק החזרה, שבו החליטו השופטים מי מהמועמדים שהודחו ישוב לתוכנית, לא נפלה בנתוניה מן הפרקים הקודמים ושמרה על ממוצע גבוה מאוד של 37.8%. עוד בערוץ 2, נהנו גם החדשות והתוכנית "אנשים" מן המשדרים החזקים של הערב, ורשמו 23% ו-15.7% בהתאמה.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק


סיום עונה חזק. חטופים | צילום: רונן אקרמן

העוצמה של תוכניות ערוץ 2 בלטה במיוחד על רקע נתוני הרייטינג החלשים בערוץ 10, שם רשמה תוכנית התחקירים "המקור" נתון נמוך במיוחד של 5.9% צפייה, החדשות השיגו 8.1%, ותוכנית התרבות "קצת גבוה" עם יאיר ניצני רשמה 4.4% רייטינג בלבד. ברצועת הלילה שמרו "היום שהיה", "לילה כלכלי" ו"צינור לילה" על יציבותן, עם 6.8%, 5.8% ו-4.3% בהתאמה.

גם ברצועת הפרה-פריים נרשם אתמול ניצחון מוחץ של ערוץ 2, כאשר התוכנית "אנשים" רשמה 10.8% צפייה, סברי מרנן (שמשודרת במקום "שש עם") עם 11.8% ו"תוכנית חיסכון" רשמה 16.7%. בערוץ 10 רשמו "לונדון וקירשנבאום" 7.4% ו"ערב טוב עם גיא פינס רשמה 8.6% – יותר מ"חדשות 10" ששודרו אחריה, בהן צפו 8.1%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן