רייטינג יומי: 5.3% צפו בליאו מסי שובר את שיא ההבקעות

ריאליטי הבישול של קשת "מאסטר שף" לא עוצר, וממשיך להביא נתוני צפייה מצוינים עבור הזכיינית ולשמור על ממוצעים מרשימים. גם אתמול שמרה התוכנית על רף גבוה מאוד, כך עולה מנתונים ראשוניים.

הפרק ששודר אתמול, שבו התבקשו המתמודדים לבשל מאכלים המבוססים על פתיתים, רשם 36.8% צפייה, והוא נמצא הרחק מעל כל התוכניות המתחרות בערב השידור. מדובר אמנם בירידה קלה מן הפרק הקודם, שבו נחתכה אחת המתמודדות בידה ונרשם רייטינג שיא לעונה של 37.9%, אך גם כך התוכנית ממשיכה לרשום נתונים מרשימים במיוחד.

5.3% צפייה בישראל, קצת יותר בעולם. ליאו מסי | צילום: רויטרס

תוכנית הפריים טיים החזקה של קשת משכה את כל ערב השידור של הזכיינית למספרים טובים. מהדורת חדשות 2 רשמה רייטינג של 24.3%, והיא במקום השני בטבלת הצפייה היומית, כאשר גם "תוכנית חיסכון" ששודרה לפניה רשמה 16.1% צפייה. שלישית הגיעה התוכנית "אנשים", ששודרה מיד אחרי מאסטר שף, ורשמה 16.9% צפייה. התוכנית הקומית "דובדבני וקובץ'" רשמה 10.2% צפייה.

נתוני צפייה מרשימים רשם גם ערוץ הספורט, ששידר אתמול את משחק הכדורגל של ברצלונה, בו שבר הכדורגלן הארגנטינאי ליאו מסי את שיא ההבקעות לשנה קלנדרית שקבע גרד מולר בשנת 1972. המשחק ששודר בשעה 22:00 רשם רייטינג של 5.3%.

בערוץ 10, מנגד, נרשם ערב צפייה חלש למדי. מהדורת החדשות הייתה המשדר המוביל בערץ, עם רייטינג של 8.5%. התוכנית הדוקומנטרית "סוף לסיפור", המתעדת הליך גירושים, ושורה מול מאסטר שף, רשמה נתונים חלשים של 5.7%, וגם לילה כלכלי והיום שהיה לא הצליחו להמריא, עם רייטינג של 5.9% ו-6.1% בהתאמה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן