רמי לוי: "אני במו"מ עם גורם בשוק כדי לפתוח את הבנק החברתי"

"אני מקדם כרגע משא ומתן עם גורם בשוק איתו אני מעוניין לעבוד כדי לפתוח את הבנק החברתי", כך אמר אמש רמי לוי לפורבס. "הבנק שאפתח יציע עמלות נמוכות יותר ומאידך יציע לציבור ריבית יותר גבוהה על הכסף שלו".

בעל השליטה ברשת המרכולים "רמי לוי שיווק השקמה" דיבר על רעיון הבנק החברתי לראשונה בסוף דצמבר 2012, כשנאם מול סטודנטים למינהל עסקים במרכז הבינתחומי בהרצליה. "אתרחב לכל תחום שמאפשר לי להיטיב עם הצרכן. אני בוחן כיום את האפשרות לפתוח בנק ובודק האם יש בידי את האפשרות לתת לצרכן מענה מלא ומספק", אמר אז.

אתמול ערכה קבוצת דן אנד ברדסטריט את ערב המצוינות העסקית המסורתי שלה במוזיאון תל אביב ובתוך כך זכתה חברת רמי לוי-שיווק השקמה באות מצוינות על פועלה בענף קמעונאות המזון. "שימו את הפוקוס על הצרכן", אמר לוי כשקיבל את הפרס.

"הכניסה של Cost 365 לא השפיעה עליי", המשיך לוי את השיחה עם פורבס. "אנחנו הובלנו דרך במדינת ישראל כדי שהצרכן יקנה בזול, ומי שרוצה להצטרף לדרך הזאת אני מברך אותו. אני לא יכול לשרת את כל מדינת ישראל".

רמי לוי

לוי התייחס גם לתחרות בענף הסלולר: "התחרות בסלולר היא עכשיו על שקלים בודדים ולא על מאות שקלים כמו שהיה לפני שהגעתי. אני מבסוט מאוד ממה שקורה, הובלתי מהלך והיום יש לנו 70 אלף מינויים".

המייסד והבעלים של רשת שיווק השקמה העריך כמו כן שבזמן הקרוב לא יהיו שינויים גדולים במבנה השוק אך "בסופו של דבר נראה סוף לתחרות הזאת, חברות לא יוכלו יותר מדי זמן למכור במחיר הפסד. המחיר יצטרך להתייצב על מחיר הוגן וריאלי".

לוי גם איחל בהצלחה לשר האוצר המיועד יאיר לפיד "הצלחה שלו היא הצלחה שלנו, אני מקווה שהוא יימצא איפה הכסף".

עוד בין הזוכות בערב אמש: קבוצת עזריאלי וחברת גזית גלוב זכו באות המצוינות העסקית בתחום הנדל"ן. אבן קיסר שדות ים זכתה בענף הבנייה. בתעשייה הביטחונית זכתה חברת אלביט, בתעשיית ההיי טק זכתה מלאנוקס, בתחום פיתוח זכתה בבילון, ובתחום הפרמצבטיקה חברת טבע, בענף המזון והשתייה זכתה סודה סטרים, בתחום הפיננסים זכה בנק הפועלים, בתחום ראיית החשבון זכתה פירמת רואי החשבון KPMG (סומך חייקין), בתחום המשפט זכה המשרד הרצוג פוקס נאמן.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן