רעבים באמצע המשחק? תוכלו להזמין פיצה דרך ה-Xbox

עם אפשרות לדלג על פרסומות בטלוויזיה ולחסום מודעות באינטרנט, קשה היום להגיע אל לב הצרכנים שמתמצאים בטכנולוגיה. לכן צריך לנקוט לפעמים בצעדים יוצאי דופן כדי למשוך את תשומת לבם של האנשים.

צעד כזה הוא למשל האפליקציה החדשה של פיצה האט ב-Xbox Live. הוא מאפשר לשחקנים להרכיב פיצה משלהם, והיא כבר תישלח לביתם מבלי שידרשו להניח מידיהם ולו לרגע את הקונסולה.

במבט ראשון, האפליקציה מגניבה למדי, לפחות מבחינה ויזואלית ורעיונית. יש משהו עתידני למדי בשימוש בקונסולת משחקים שמרכיבה פיצה וירטואלית, כדי לקבל את הדבר האמיתי זמן קצר לאחר מכן.

כמובן, שבפועל, קשה להחשיב זאת כצעד אחד רחוק יותר מאשר דרכים מסורתיות של הזמנת פיצה, כמו דרך הזמנה בטלפון או באמצעות אפליקציה. שני אלה מהווים למעשה דרכים נוחות יותר מאשר הזמנה ב-Xbox Live, תוך כדי שאתה משחק במשחק.

למה? ובכן, בהתחשב בעובדה שהאפליקציה נמצאת על לוח המחוונים, תצטרכו להפסיק את מה שאתם עושים במערכת, בין אם זה משחק או צפייה בסרט. לאחר מכן תצטרכו להיכנס לאפליקציה, להזמין, ולאחר מכן לחזור אל המשחק או הסרט שלכם. זה יהיה הרבה יותר קל לעשות PAUSE, ופשוט לשלוף את הסמארטפון ולהשתמש באפליקציה, או חס ושלום להתקשר ולהזמין. 


צילום: IngImages ASAP

זו הבעיה עם פיתוחים חדשים כמו X-BOX LIVE או Kinect (בקר משחקים שמיוצר על ידי מיקרוסופט עבור X-BOX). הם צריכים להיות יותר מאשר "מגניבים" ברמה התיאורטית: הם צריכים להיות באמת הדרך הטובה ביותר לעשות משהו. זו הסיבה שלמרות שzv באמת רעיון מגניב, Kinect רחוק מלהיות הדרך הטובה ביותר לשחק משחקי וידאו, ולכן הוא לא ממש גרם למהפכה בעולם המשחקים כפי שהבטיח. 

כנ"ל לגבי הזמנת הפיצה במקרה הנ"ל. עם זאת, זה לא אומר שלא ניתן לנבא כי זה עשוי להוות אמצעי משמעותי בעתיד.

מיקרוסופט יוצאת כאן למאבק ממושך. בסופו של דבר היא מעוניינת שה-X-box Kinect יהווה את המרכז הדיגיטלי של החיים שלכם. עשור מהיום, לשתי המערכות יהיו כנראה שמות שונים, אבל יש לנו תחושה שמיקרוסופט תנסה שצרכי והרגלי השימוש שלכם בטלוויזיה, במחשב, במשחקים, ואפילו בטלפון יהיו כולם מאוגדים בצורה מסודרת בקופסה אחת שנמצאת בסלון. הקונסולה שלהם כמובן. ובנקודה זו, אנחנו חוזים שמאות חברות כמו פיצה האט תשיקנה אפליקציות דומות, שרק יחכו שתרכיב את ההזמנה שלך באופן דיגיטלי בתוך כמה שניות. אבל יש עוד דרך ארוכה עד שזה יהיה באמת נוח.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן