רפי גינת עובר לערוץ 10: מונה למנכ"ל החדש של הערוץ

טלטלה בצמרת ההנהלה של ערוץ 10. הערב הודיע דירקטוריון הערוץ כי מינה את רפי גינת לתפקיד המנכ"ל. גינת יחליף בתפקידו את יואב הלדמן, שכיהן כמנכ"ל הערוץ בפועל בחודשים האחרונים. הלדמן ימונה לתפקיד מנה המנכ"ל. 

בעברו היה גינת העורך הראשי של העיתון "ידיעות אחרונות" ואת השבועון "העולם הזה" ומנהל מחלקת הבידור של הטלויזיה הישראלית. תוכנית התחקירים הפופולרית שלו "כלבוטק" רצה מזה 33 שנה וזכתה לרייטינג גבוה מאוד בערוץ 2. מעתה תועבר התוכנית, שסיימה לאחרונה עונה מוצלחת לערוץ 10. 

 יו"ר ערוץ 10, אבי בלשניקוב | צילום: ליאור מזרחי

יו"ר ערוץ 10 אבי בלשניקוב אמר היום: "הערוץ עבר תקופה לא קלה ואישיותו, כישוריו המקצועיים והישיגיו הרבים של רפי גינת, מציגים אותו כאיש המתאים ביותר להוביל את הערוץ בדרכו החדשה". 

יו"ר נענע 10 ויו"ר ועדת הכספים של הערוץ מיכל גרייבסקי אמרה: "אני גאה שרפי גינת מצטרף אלינו. כל מי שמכיר אותו וזכה להנות מכישוריו ובעיקר ממניהיגותו יודע כי רפי ייקח את הערוץ לפסגות חדשות. הוא האיש הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון שיוביל את כולנו להיות טובים וחזקים יותר". 

רפי גינת | צילום מסך מתוך התוכנית "כלבוטק"

ההודעה על מינויו של גינת כמנכ"ל מגיעה כמה ימים לאחר ההפסד הצורם של ערוץ 10 לזכיינית ערוץ 2 רשת במאבק על תוכנית הריאליטי המצליחה "הישרדות". בית המשפט העליון ביטל השבוע את החלטת המחוזי שחייבה את חברת ההפקות האמריקאית Castaway לנהל משא ומתן עם ערוץ 10 במשך שלושה חודשים.

משמעות ההחלטה היא כי חברת ההפקות לא תהיה מחויבת לנהל משא ומתן עם ערוץ 10 על חידוש החוזה בין השתיים. אולם במקביל, במקביל, הותיר בית המשפט על כנו את צו המניעה שאוסר על החברה האמריקאית לנהל משא ומתן עם כל גורם שלישי בנושא עד להחלטת בית המשפט המחוזי. סעיף זה מותנה בהפקדת ערבויות של מיליון שקל מטעם ערוץ 10.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן