רשימת החברים שלכם גדלה? פייסבוק מודה: שינינו הגדרות

לאחרונה החלו משתמשי פייסבוק רבים להתלונן על עלייה מפתיעה בכמות החברים שלהם באתר. במקרים מסויימים דווח על חריגות ממספר החברים המותרים על פי התקנון של הרשת החברתית. בעקבות ריבוי התלונות, הודתה פייסבוק כי ערכה לאחרונה שינוי בהגדרות רשימות החברים שלה. במסגרת שינוי זה, מופיעים ברשימות החברים גם משתמשים שהפכו את החשבון שלהם באתר ללא פעיל. לטענת החברה מדובר במהלך שנועד לתת למשתמשים הפעילים הזדמנות לבטל את החברות עימם וכן למנוע סיכונים בטיחותיים שעלולים הגולשים הלא פעילים ליצור. 

בתגובה שפרסמה פייסבוק להתרחשויות באתר החדשות הטכנולוגי, WebProNew' נאמר: "לאחרונה שינינו את האופן בו סופרים את כמות החברים באתר וכללנו ברשימה גם מספר משתמשים שאינם פעילים כרגע. חשוב לציין שגם במסגרת שינוי זה לא נחשוף מידע אישי של המשתמשים הללו. בזכות התשתית של האתר שלנו, אנו יכולים להעניק למשתמשינו גישה מהירה ונוחה לפרופיל שלהם גם לנוכח ספירת החברים החדשה".

בלחיצה על אחד הפרופילים הלא פעילים המופיעים ברשימות החברים, מופיעה הודעה מטעם פייסבוק הסבירה כי משתמש זה הפך את חשבונו ללא פעיל ולכן רק חבריו יכולים לראות אותו ברשימותיהם. בהודעה זו מופיע קישור לאפשרות לבטל את החברות עם אותו משתמש. במידה ומשתמש רוצה לחזור לפעול בפייסבוק, החברה שומרת עבורו את המידע המופיע בטיימליין בפורפיל שלו, כך שיוכל לחזור להנות מהאתר בדיוק כפי שהשאיר אותו בשימוש האחרון. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן