רשימת 100 הסלבריטאים: הצצה לזוגות שבצמרת

מה יותר חזק מסלבריטי? זוג סלבריטיז. תמיד יש כמה וכמה זוגות ברשימת 100 הסלבריטיז של פורבס, וגם השנה לא נפקד מקומם מהרשימה שתתפרסם השבוע. אבל עד שהיא תתפרסם, אנחנו מציצים שוב על כמה מהזוגות שממוקמים גבוה ברשימה:
1. ביונסה וג'יי זי: למרות סך הרווחים המשולב העצום שלהם (בשנה שעברה הוערך הסכום הזה ב-72 מיליון דולר), שון קרטר וביונסה נואלס לא השוויצו בזוגיות שלהם אף פעם. הצמד גם השיג יתרון על התקשורת השנה כשהוציאו בעצמם תמונות של ביתם החדשה בלו אייווי בטרם הספיקו הפפראצי לשים ידם על השלל. ואם כבר אנחנו שם, אז בלו הקטנה עתידה להוות חלק מאימפריית ג'יי זי/ביונסה – ההורים רשמו את שמה של העוללה כסימן מסחרי.

72 מיליון ביחד. בשנה. ג'יי זי וביונסה | צילום: רויטרס

2. ג'יזל בונדשן וטום בריידי: הפאוור-קאפל הזה הרוויח 76 מיליון דולר בין מאי 2010 למאי 2011 והם נמצאים ברשימה גם השנה. בריידי וקבוצתו, הפטריוטס, אולי לא זכו בסופר-בול השנה, אבל התמונה שלו במצב מבואס למשעי מיד אחרי המשחק הפכה לתופעת אינטרנט, וגם ג'יזל הסתבכה אחרי אותו משחק כשהעבירה ביקורת על חבריו לקבוצה של בן-זוגה. בריידי את בונדשן מכניסים ממון רב מחסויות מסחריות חות מהכסף שהם מכניסים ממקצועותיהם – ספורט ודוגמנות.

76 מיליון דולר בשנה. שעברה. ג'יזל בונדשן וטום בריידי | צילום: רויטרס

3.  אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט: זו הייתה שנה חשובה לזוג המלכותי של הוליווד. פיט וג'ולי (שחיים יחד כבר 6 שנים ומגדלים 6 ילדים) התארסו באפריל; פיט היה מועמד לאוסקר הרביעי שלו, הפעם עבור 'מאניבול', וג'ולי כתבה וביימה את סרטה הראשון, 'בארץ של דם ודבש'. הסרט, העוסק במלחמה בבוסניה, הרוויח פחות ממליון דולר. ג'ולי חוזרת עכשיו לסרטים עתירי- תקציב, ותככב במלכה הרעה מסיפור 'היפהפיה הנרדמת' בסרט 'מאליפיסנט' היוצא בקרוב. וגם פיט מכוון גבוה: הכיכוב הבא שלו הוא בסרט הזומבים World War Z.

מכוונים גבוה. בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי | צילום: רויטרס

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן