רשמית: סמסונג תחשוף את הגלקסי S4 ב-14 במרץ בניו יורק

הדו קרב בין סמסונג ואפל מתחמם, ועובר למגרש הביתי של היצרנית האמריקאית: סמסונג הודיעה על התאריך הרשמי להשקת הדגם הבא של מכשיר הדגל שלה, סמסונג גלקסי S4 – ה-14 במרץ. המכשיר יושק בניו יורק, מה שנחשב קריאת תיגר ישירה על היצרנית האמריקאית אפל.

גלקסי S4 צפוי לחמם את התחרות החריפה ממילא בשוק הסמארטפונים האמריקאי, שבו הצליחה אפל לעקוף את סמסונג כיצרנית המובילה ברבעון הרביעי של 2012.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

זו תהיה ההשקה הראשונה של מכשיר הדגל של סמסונג בארה"ב מזה שלוש שנים, ציין דובר החברה, וההשקה מגיעה על רקע בליץ פרסומי בארה"ב, כולל לעג כלפי מעריצי אפל.

צילום: רויטרס

"הצגנו את הגלקסי 3 בלונדון בשנה שעברה, והפעם החלטנו לשנות את הזירה. הוצפנו בבקשות מצד חברות סלולר אמריקאיות שביקשו לחשוף את המכשיר בארצן", אמר מנהל חטיבת הסלולר של סמסונג ג'י.קי שין.

הדגם החדש של הגלקסי S צפוי להיות מצויד במסך בעל רזולוציה גבוהה יותר ובמצלמה איכותית יותר מקודמו, כמו גם במעבד מהיר יותר, על פי דיווחים שונים.

סמסונג חשפה את הדגם הראשון ושל הגלקסי במהלך תערוכה בארה"ב ב-2010. חשיפת הדור השני של המכשיר התבצעה בכנס הסלולר בברצלונה ב-2011, וכאמור הדגם השלישי נחשף בלונדון בשנה שעברה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן