רשמית: קונסולת האקסבוקס הבאה תוכרז ב-21 במאי

חובבי המשחקים היכונו, לפי הזמנות שנשלחו אמש לעיתונאי הטכנולוגיה ברחבי ארצות הברית, מיקרוסופט עומדת להשיק את הגרסה החדשה של קונסולת האקסבוקס ב-21 במאי הקרוב, באירוע מיוחד שייערך בקמפוס החברה ברדמונד, וושינגטון.

את האירוע יוביל נשיא חטיבת הבידור האינטראקטיבי בחברה, דון מטריק, ולפי השמועות כרגע הוא יועבר בשידור חי בספייק, גיימטריילרס וכמובן – אקסבוקס לייב. מטריק יציג במהלכו את המוצר החדש, שזכה לשם הקוד "דוראנגו", אך לא ברור עדיין אם יחשוף את כל תכונותיו העתידיות.

הטלוויזיה שתדע אם מצמצתם

לא מדובר בהפתעה גדולה מבחינת התאריך, שכן כבר בתחילת החודש היה ידוע כי מאי עומד להיות חודש מרגש בעבור החברים ברדמונד, אך עכשיו, כשההזמנות ביד – ניתן להתחיל להתכונן לאירוע הרשמי, ולהגביר את זרם הספקולציות העוסקות כולן בשתי שאלות – מה עומד להיות החידוש הגדול, ומתי המוצר יהיה זמין בחנויות.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

אז לא ידוע עדיין באופן רשמי מה הקונסולה החדשה עומדת לעשות, אך לפי דיווחים קודמים, היא עומדת להיות שחקן משמעותי במיוחד בקרב על המתרחש בסלון ביתכם. למעשה, בדומה לטלוויזיה של גוגל, האקסבוקס החדשה תהיה מסוגלת להשתלט על הטלוויזיה שלכם, ובאמצעות התחברות תמידית לרשת לספק לא רק משחקים, אלא גם תכנים טלוויזיוניים בהזרמה. בנוסף, השמועות טוענות כי חיישן הקינקט יהווה אף הוא מאפיין מרכזי באקסבוקס החדשה. בגרסתו המשודרגת, החיישן יאפשר לאתר תנועות מקבילות של כמה אנשים, ואף לעקוב אחר תנועת העין.

צילום: רויטרס

התוצאה עומדת להיות מרהיבה: רק דמיינו לעצמכם שאתם צופים בטלוויזיה, כשפתאום מישהו קורא בשמכם מהמטבח. אתם מסובבים את הראש, ולא מפסידים שום רגע חשוב במשחק בו מסי מנסה להשיב את כבודו האבוד. הסיבה? החיישן קלט את זה ועצר אוטומטית את השידור, עד שתשיבו אליו את המבט.

מצד שני, לא כל השמועות משמחות. אחת מהן, למשל, אותה לא הצלחנו לאשש או להפריך, טוענת שבאמצעות החיבור התמידי לאינטרנט מיקרוסופט תוכל לשלוט בכל מה שעולה לאקסבוקס שלכם. מעבר לשאלת הפרטיות, יש פה גם שאלה פרקטית – המשמעות היא כי שככל הנראה לא תוכלו לשחק יותר במשחקים משומשים שניקנו או הושאלו.

לאחר ההשקה הקרובה, אחד הדברים המעניינים לגלות הוא מה תעשה המתחרה הגדולה – סוני – באירוע ההשקה לפלייסטיישן 4 שהיא מתכננת לערוך במהלך תערוכת E3 בחודש יוני הקרוב, והאם התחרות בין שתי הענקיות תצליח להוריד את המחירים ולהרחיב את פרישת השירותים השונים על-פני שווקים שאינם זה האמריקני.

לכתבה המקורית באתר ניוזגיק

עוד בניוזגיק:

דברים שתוכלו לעשות עם הגלקסי שלכם ולא הכרתם

האם גוגל צפויה להשיק בקרוב טאבלט מבוסס Chrome OS?

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן