שוב על המפה: גוגל-מפס השיקה אפליקצייה מותאמת לאיפון

אפליקציית הניווט  גוגל-מפס זמינה שוב גם באייפון. מעבר לחדשות הטובות לגוגל האפליקצייה מקלה למעשה גם על מעריצי אפל שמצאו את נאמנותם לחברה במבחן על ידי אפליקציית המפות הכושלת של אפל.

גוגל הודיעה אתמול באמצעות הבלוג הרשמי שלה כי האפליקציה החדשה שמותאמת לאייפון החדש, זמינה עתה בחנות האפליקציות של אפל בלמעלה מ-40 מדינות.

מערכות קודמות של אפל תמכו בגוגל-מפס, אך האחרונה הוסרה כאשר מערכת ההפעלה החדשה של אפל iOS נכנסה לפעולה באמצע ספטמבר 2012. במקומה השיקה אפל מערכת מפות משלה, אך אחרי תלונות רבות של משתמשים גילתה כי המפות ממקמות באופן שגוי מבנים מרכזיים, שדות תעופה, בתי חולים ולפעמים גם ערים שלמות.


חוזרים לאייפון | צילום: רויטרס

בעוד גוגל-מפס לא מתפארת בגרפיקה תלת ממדית כמו שאפל עושה, צרכנים מעריכים את הדיוק הרב שהמערכת שלה מציעה. גוגל משיקה את האפליקציה עם מספפר תכונות נוספות שלא היו בעבר על iOS באפליקציה הישנה שלה: המערכת כוללת הסברי ניווט פנייה אחר פנייה יחד עם ליווי קולי ואפשרות הרחבה בתחתית המסך שם ניתן לקבל מידע על מסעדות שבאזור, שעות פתיחה פתיחה ופרטים ליצירת קשר. גוגל כתבה בבלוג שלה כי מפות העולם שלה שלו כוללות יותר מ-80 מיליון בתי עסק ונקודות עניין.

השירות של גוגל מצטרף לאפליקצייה אחרת במיפוי שמוצעת חינם לאחרונה גם ב-6 iOS: "נוקיה כאן". השירות של יצרנית הטלפונים הפינית נשען על הכח הוותיק של נוקיה במיפוי וגם משתמש בנתונים מרכישתה של NAVTEQ. עכשיו עם כשהכפפה סוף סוף ירדה מהיריב הגדול ביותר של אפל במפות, החבר'ה בתפוח הגדול צריכים לעבוד קשה, קשה מאוד.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן