שחקנית נוספת בתחום המפות: נוקיה השיקה אפליקציה לאייפון

מתחרה חדשה בתחום המפות: חברת נוקיה שיחררה היום את אפליקציית המפות שלה למערכת ההפעלה iOS של אפל. אחרי ההשקה הבעייתי של אפליקציית המפות המובנית של אפל עצמה (שהחליפה את האפליקציה של גוגל), רבים סקרנים לראות מה מציעה המתחרה. לקח קצת זמן, אך משתמשי גרסה 6 של מערכת ההפעלה זכו סוף סוף לאפליקציית מפות איכותית.

לאפליקציה "כאן", שניתנת להורדה בחינם, יש מספר פיצ'רים שימושיים, כולל היכולת לארגן ולשמור מיקומים וקבוצות מיקומים על המכשיר עצמו וגם בחשבון הנוקיה של המשתמש, להשתמש במפות שנוצרו על ידיה אחרים, ניווט קולי גם עבור הולכי רגל, הוראות נהיגה והכל בחינם.

אפליקציית המפות של אפל | צילום: רויטרס

כעת צפויה האפליקציה לקבל שבחים רבים, בשעה שמשתמשים אחרים יתקפו את הבעיות עם מערכת ההדמיה, עם המידע באפליקציה, עם דרכים שגויות וכו'.

כזו היא הגישה בתחום המיפוי בסמארטפונים. אנו מצפים מהאפליקציות להיות מדויקות, נכונות, ותמיד איתנו. האמת היא, כפי שקרטוגרפים ברחבי העולם יודעים עשורים, היא שמפות תמיד מהוות "הניחוש הטוב ביותר". אפילו עם הכלים המודרניים, פיתוח מפה שתתאים לכולם היא משימה הרקוליאנית כמעט. בינתיים, טוב שיש מספר רב של חברות שמתחרות בתחום, ומספר רב של אפשרויות בחירה עבור הצרכנים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן