שטייניץ: "ההבטחה הבאה של יחימוביץ' תהיה שלום עולמי"

"מי שלא ניהלה דבר בחייה ואין לה שום ניסיון כלכלי או ביטחוני מתיימרת לנהל את המדינה". כך התייחס היום שר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ, ליו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', בנאומו באסיפה הכללית השנתית של לשכת המסחר בתל-אביב. 

"שמעתי הבוקר את ח"כ יחימוביץ' מצהירה על כך שאינה מעוניינת בתפקידים אחרים בממשלה, מלבד רשות הממשלה", הוסיף שטייניץ. "אני לא יודע מה יותר דמיוני, להבטיח הבטחות בחירות בסכום עתק של 140 מיליארד שקל או היומרה למלא את תפקיד ראש הממשלה. מי יודע מה תהיה ההבטחה הדמיונית הבאה של הגברת יחימוביץ? שלום עולמי?".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

שטייניץ המשיך: "אומרים שתקופת בחירות זו תקופת סקרים, אבל לפעמים זה נראה כמו תקופת שקרים. אני רואה כמעט בכל בוקר ידיעות כלכליות כוזבות, כמו למשל הידיעה על ביטול החינוך חינם מגיל שלוש או על הכנת "תקציב שלי יחימוביץ" באוצר. אנשי עסקים יודעים יפה את מה שכנראה לא רוב הפוליטיקאים מבינים; לפני שמחלקים את העוגה צריך לאפות אותה, ההתעלמות במערכת הבחירות הנוכחית מנושא הצמיחה וההשקעות במשק מוכיחה זאת".

שטייניץ. מתקפה חזיתית | צילום: מרק ישראל סלם

ח"כ איתן כבל, ראש צוות התגובות של מפלגת העבודה, ציין בתגובה: "ברור לנו שכל המערכת הפוליטית בלחץ בשל המהלך הנועז של מפלגת העבודה ויחימוביץ', אשר פתחו את מערכת הבחירות מחדש. חבל רק שמפלגות אחרות הרימו ידיים בכניעה וויתרו על השאיפה לנצח בבחירות, וכל היום עסוקות בחלוקת תיקים ומשאים ומתנים סודיים ופומביים עם נתניהו".

"אין מה להיות חלק מהאוטובוס של נתניהו כאשר פייגלין נמצא על הברקס ואורית סטרוק על האיתות – אנחנו מאמינים שניתן להקים כאן ממשלה אחרת. אסור להכנע לתבוסתנות. אני מזמין את לבני ולפיד להצטרף למהלך של מפלגת העבודה ולהציג חזית אחידה כנגד נתניהו ושותפיו הקיצוניים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן