שיכון ובינוי מוכרת את חלקה בכביש 6 ב-683 מיליון שקל

שיכון ובינוי הודיעה היום על מכירת חלקה (25.5%) בכביש 6 תמורת כ-683 מיליון שקל, לקרן תש"י וקרן נוי. בעקבות המכירה צפויה שיכון ובינוי לרשום רווח של כ-63 מיליון שקל. במקביל, תמשיך שיכון ובינוי להחזיק כ-35% בחברה המפעילה את הכביש. 

כחלק מהסכם המכירה נקבע כי חלק מעבודות ההרחבה העתידיות בכביש יבוצעו על ידי החברה בת, שיכון ובינוי סולל בונה תשתיות, בהיקף כולל של כ-470 מיליון שקל.

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

"מכירת אחזקותינו בכביש 6 תואמת את האסטרטגיה שלנו להשבחת נכסים ומכירתם בתזמון הנכון", אמר יו"ר שיכון ובינוי, משה לחמני. "כמו כן, העובדה שאנו מסיימים את דרכנו כבעלים בפרויקט זה לא מסיימת את דרכנו כיזמים ומבצעים מקצועיים, כך שנמשיך יחד לרשום פרקים נוספים בהיסטוריה של הכביש החשוב הזה".

כביש 6 | צילום: מתוך ויקיפידה

"לאחר 15 שנים בהם היינו שותפים בכביש 6, והפגנו יכולות בכל המישורים – הקמה, זכיינות ותפעול, אנו מוכרים את הפעילות ברווח נאה ומצטיידים במזומנים שיאפשרו לנו להרחיב את פעילות הזכיינות בארץ ובחו"ל", הוסיף המנכ"ל, עופר קוטלר.

קרן תש"י כוללת את לאומי פרטנרס, הראל ועמיתים. בין הגופים המוסדיים שמושקעים בקרן נוי ניתן לציין את מנורה מבטחים, דש איפקס, אקסלנס, הפניקס, פסגות, אלטשולר־שחם, אי.בי.אי ועוד.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן