שיתוף פעולה חדש בין אפליקציית המפות של גוגל לאובר ודומותיה

גוגל כבר לא מורידה את האפשרות של נסיעות משותפות למעמד של כלי תחבורה מדרגה שניה.

ביום שלישי הודיעה גוגל שהיא תשלב מעתה ביתר שאת את אובר, ואפשרויות נסיעה משותפת בינלאומיות נוספות, אל תוך מוצר המפות שלה. על אף שבין המפות של גוגל לבין אובר מתנהלת שותפות מזה תקופה ארוכה, מעתה האפליקציה תציג את האפשרות של נסיעה משותפת באמצעות תווית חדשה, באופן דומה לדרך שהיא מציגה אמצעי תחבורה אחרים כמו נהיגה, הליכה, רכיבה על אופניים ושימוש בתחבורה ציבורית.

המהלך עשוי לעזור להמרצת האימוץ של פלטפורמות נסיעה משותפת בקרב עשרות מיליוני המשתמשים של המפות של גוגל במובייל ברחבי העולם. כחלק מהתכונה החדשה של האפליקציה, גוגל תציג גם תוצאות של מתחרות של אובר בחמש מדינות בעולם: 99Taxis בברזיל, Ola Cabs בהודו, Hailo בבריטניה ובספרד, mytaxi בגרמניה ובספרד ו- Gett בבריטניה.

Fotolia :גוגל מעלה על המפה את הנסיעה המשותפת של אובר | אילוסטרציה

ההכוונה שתספק האפליקציה בהקשר זה תכלול את זמן ההגעה המשוער והערכה של העלות, בכל אחת מהפלטפורמות. כמו כן היא תכלול מספר מהאפשרויות הייחודיות של אובר, כמו UberX, UberXL ו-UberBlack. בחירה בנסיעה ספציפית תעביר את המשתמש לאפליקציה של אובר, או לזו של מתחרה אם הנסיעה היא שלה, באופן מידי.

העלאתה של הנסיעה המשותפת לרמת מתחרה לגיטימי לאמצעיי תחבורה מסורתיים אחרים מגיעה בתזמון מעניין מבחינתה של גוגל. ענקית החיפוש (או ליתר דיוק, חברת האם שלה Alphabet) משקיעה השקעות כבדות משקל בטכנולוגיית המכונית האוטונומית, ושמועות נפוצו לאחרונה כי היא מתעניינת גם בהקמת מתחרה משלה לאובר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן