שנה רביעית ברציפות: עובדי גוגל הם המרוצים בעולם

חברת גוגל היא המקום הטוב ביותר לעבוד בו, כך קבע סקר שביעות רצון בינלאומי. על פי הסקר של אתר careerbliss.com השנה רשמה חברת גוגל את הזינוק הגדול ביותר במדד שביעות הרצון של עובדיה, זינוק של 37% לעומת שנה שעברה. חברות נוספות שהתברגו לרשימה: קוקה קולה, דיסני, אפלייד מטריאלס ונוקיה. 

השכר הממוצע של עובדי חברת גוגל עומד על למעלה מ-73 אלף דולר, זאת בהשוואה לשכר ההמוצע של עובדים בתחום התוכנה והאינטרנט העומד על 62 אלף דולר. בחברת גוגל מועסקים כיום למעלה מ-53 אלף עובדים ברחבי העולם.

על פי הסקר, הזינוק בשביעות הרצון של עובדי גוגל מתוכניות תמריצים והטבות שונות שהם מקבלים. הציון שלו זכתה גוגל השנה בקרב עובדיה עומד על 4.3, זאת לעומת הציון 3.1 שקיבלה בשנה שעברה.

צילום: רויטרס

גוגל ידועה בתרבות העבודה הלא רשמית שלה, המושכת את מיטב המוחות בתחום הטכנולוגיה ברחבי העולם. אחת מתוכניות התמריצים המפורסמות ביותר שמפעילה החברה נקראת "הפסקת חדשנות", במסגרתה מקבלים המתכנתים בחברה אפשרות לנצל 20% מזמנם בעבודה לפיתוח פרויקטים אישיים. 

בחודש שעבר דיווחה חברת גוגל על רווח של 2.18 מיליארד דולר ברבעון השלישי של השנה, ירידה של 20% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. כמו כן דיווחה החברה על הכנסות של 11.3 מיליארד דולר, בהשוואה ל-7.5 מיליארד בתקופה המקבילה ב-2011.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן