שרי אריסון מצטרפת לארגון החדש של ריצ'ארד ברנסון

שרי אריסון מצטרפת לארגון הפילנתרופי החדש של ריצ'ארד ברנסון. אשת העסקים המיליארדרית נמצאת ברשימת המנהיגים העסקיים השותפים בארגון ה-B-Team שהקים ברנסון שמטרתו היא הגברת המעורבות החברתית והסביבתית של עולם העסקים. 

ה-B-Team, ארגון ללא מטרות רווח שייסדו המיליארדר הבריטי ברנסון ויוכן זייץ, חשף את רשימת המנהיגים העסקיים שינהיגו את שורותיו. בנוסף לאריסון נמצאים ברשימה גם יו"ר ונשיאת קבוצת המדיה הפינגטון פוסט אריאנה הפינגטון, מנכ"ל חברת יוניליבר פול פולמן ועוד. 

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

קבוצת המנהיגים נבחרה בידי רשת עולמית של יועצים ותפעל כזרז לקידום תכנית ב'. באתר הארגון באינרנט נכתב כי המשימה העיקרית של חברי הקבוצה היא ,להדגיש את חשיבותם של האנשים והסביבה לצד הרווחיות בעולם העסקים".

היום הציגו המנהיגים של ה-B-Team הצהרה משותפת שיצרו יחד, בה הם מונים מספר אתגרים גלובליים כגון חוסר שיוויון, אבטלה, וניצול יתר של משאבי הטבע, ויתחייבו לפעול במטרה ליצור שינוי חיוב בעולם העסקי. הקבוצה מתחייבת לפעול, כדי להאיץ תנועה של מנהיגים בעולם השואפים לעשות עסקים בצורה טובה יותר.

חברי הצוות של ה-B-Team

"היום אנחנו רוצים להתחיל שיח גלובאלי על תוכנית ב' לעסקים", אמר ברנסון, "אנחנו עובדים עם סוכנויות ממשלתיות, הסקטור החברתי, ומנהיגים עסקיים, כדי לסייע בפתרון כמה מהאתגרים הסבוכים ביותר בעולם. אנחנו מלאי רצון להקשיב, ללמוד, ולשתף אחרים, כדי לבנות יחד עסקים שעושים מה שנכון עבור אנשים ועבור העולם".

המייסד-שותף יוכן זייץ: "עסקים הם חלק אינטגרלי מהחברה, אך הם גם הובילו ליצירתו של אחד האתגרים הסביבתיים השליליים ביותר של המאה. ה-B-Team יסייעו לקדם תנועה שמתרחקת מתפיסות קצרות-טווח, לטובת מניעים ארוכי-טווח למען אנשים, כדור הארץ, והכלכלה הרחבה העולמית. התמודדות באמצעות שלושת האתגרים של ה-B-Team היא נקודת הפתיחה שסביבה נוצרה תכנית ב'."

לדברי אריסון, "ההצטרפות ל- B-Team והחבירה יחד של כל אנשי העסקים היא עוד צעד בדרך ליצירת שינוי חיובי בעולם. עסקים ופילנתרופיה הם בסיס, פלטפורמה, לעשיית הטוב, להפיכת עולמנו למקום טוב יותר לחיות בו. אנו מאמינים בעסקים שפועלים על פי ערכים, עסקים שבראש מעייניהם עומדים עתיד ילדינו ועתידו של כדור הארץ. זוהי הדרך ליצור עולם עם כלכלה איתנה ועם ערכים איתנים. כי אם כולנו נתחיל לחשוב טוב, לדבר טוב ולעשות טוב – העולם שלנו ייראה אחרת".

"ההתפתחות של מנהיגות עסקית אשר אינה מתמקדת ברווחים קצרי-טווח, הינה חיונית עבור דור העתיד של המנהיגים", אומרת אריאנה הפינגטון, "אנחנו צריכים תכנית ב' שתסלול דרך לניהול עסקים, ותתחיל במנהיגות שמחוייבת לרווחה, חוכמה, והצלחה עסקית קיימותית. הדרך היחידה בה ניתן ליהנות משורה תחתונה בריאה, היא באמצעות מקומות עבודה אשר תומכים ברווחת העובדים. אנחנו נעלה את המודעות ונעמיק את ההבנה לעניין הזה, בכך שנמקד את אור הזרקורים על המנהיגים העסקיים שבחזית התנועה, וניצור חיבור ביניהם".

שרי אריסון | צילום: יח"צ

חברי ה-B-Team יעבדו יחד עם שותפים שונים כדי לפתח מודלים של תמריצים עבור תאגידים ועובדים, תוך זיהוי ומיפוי התוצאות החיוביות כמו גם האתגרים. פעילות זו תתרום להנעת ההתנהגות העסקית המתבססת על תמריצים שממקסמים תועלת חברתית, סביבתית וכלכלית.

ה-B-Team יערכו סידרת אירועים חברתיים במהלך חמשת החודשים הקרובים ויסתייעו בחוות דעתם של בעלי העניין השונים המשתתפים בהתכנסות הדיגיטלית, וזאת כדי להיערך לקראת ההתמודדות סביב שלושת אתגרי ה-B-Team באמצעות תכנית ב' מעמיקה וכוללת. ה-B-Team מעודדים גם את הציבור הרחב לחוות דעה ולשתף במחשבות על האמנה החדשה לעסקים טובים יותר, באתר www.bteam.org.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן