תגידו שלום לארנק: סמסונג שיבטה את השירות של אפל

אחת התוספות היותר מעניינות למערכת ה-iOS של אפל הייתה אפליקציית ה-"פנקס" של החברה, אשר מאפשרת לצרכנים לאכסן את הקופונים, כרטיסים, וכו' במקום אחד – האייפון.

בהמשך לקרב בין אפל וסמסונג, הודיעה החברה הקוריאנית על "ארנק סמסונג" – שירות שמאפשר למשתמשים לקנות קופונים, כרטיסים וכד' משותפיה העסקיים, ולאחסן אותם במקום אחד – בסמארטפון. נשמע מוכר? חברות רבות כבר משתפות פעולה עם המיזם, בינהן Hotels.com ולופטהנזה. כך הכריזה היום החברה בקונגרס המובייל העולמי בברצלונה.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

ה-"פנקס" של אפל היווה צעד נוסף לקראת עתיד שבו יהיו כל כרטיסי האשראי והנסיעה, הקופונים, ההזמנות למלונות וכל דבר אחר הדורש תלוש נייר או כרטיס פלסטיק כלולים במכשיר הזעיר שבו השתמשנו פעם עבור שיחות טלפון וגלישה באינטרנט. שיבוט זה הפך מובן מאליו, והנפקות כגון אלו צפויות לצוץ גם בהמשך הדרך.


צילום: רויטרס

מה שעושה את המהלך של סמסונג מעניין הוא שהאפליקציה זמינה רק דרך מכשירי סמסונג, המופעלים כמובן על ידי מערכת אנדרואיד. לא רק שסמסונג השיקה שירות דומה לזה של אפל, המכשיר שלה הוא היחיד המבוסס על אנדרואיד אשר מציע את היישום. חובבי אנדרואיד שיחפצו בשירותי הארנק הווירטואלי מהסוג שמציע הפנקס, יצטרכו, ככל הנראה, לקנות את המוצר של סמסונג.

דינמיקה זו בשוק הארנקים הווירטואלים במובייל לא תימשך לעד: מאסטרכרד הודיעה השבוע על הפיתוח החדש שלה, masterpass, אפליקציית תשלום מקוונת. לגוגל יש כמובן ארנק משלה. יש אפילו חברה בשם Virtual Piggy, אפליקציית תשלום המתמקדת במתן אפשרות לילדים לבצע רכישות באינטרנט בצורה בטוחה.

האם אפליקציית הארנק הווירטואלי של סמסונג מהווה ביג דיל? כן. מה עוד מהווהל? כל החברות האחרות שמפתחות ארנקים וירטואליים, אשר יצאו כנראה לשוק בעוד כ-5 דקות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן