תוכנית ההתייעלות החלה: מעריב מוכר את בית הדפוס בבת ים

בהמשך להפסדי העתק, להלוואה שהעניקה דסק"ש ולתוכנית לשיקום העיתון, פרסם היום מעריב בקשה לקבלת הצעות לרכישת השטח בבת ים עליו ממוקדם בית הדפוס של העיתון. על פי המכרז, ההצעה לא תפחת מ-72 מיליון שקל, והרוכש ישכיר את בית הדפוס למעריב לתקופה קצובה.

את ההצעות ביקשה מעריב לקבל עד ה-27 בספטמבר, בצירוף ערבות בנקאית של 10%. במעריב ציינו כי החברה אינה מחויבת לקבל את ההצעה הגבוהה ביותר או הצעה אחרת כלשהי. "החברה תהא רשאית, לפי שיקול דעתה המוחלט והבלעדי, לנהל משא ומתן עם כל גוף שתמצא לנכון, ובכלל זאת גופים אשר לא הגישו הצעות במענה להזמנה זו, הן בטרם הגשת ההצעות והן לאחר הגשתן", צוין בהודעה. כמו כן, שמרה לעצמה מעריב את הזכות לבטל את העסקה.

צילום: R&B Media

ביום שישי האחרון פרסם מעריב את דוחותיו לרבעון השני של השנה, תקופה בה הציגה החברה ההפסדים הכבדים של 244.4 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של 36.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, הכולל הכנסות ממחילת חובות בסך של כ-73.9 מיליון שקל.

עוד ביום שישי, הסכימה החברה האם דסק"ש להעביר למעריב הלוואה של 15 מיליון שקל כדי שיוכל להמשיך לפעול, אולם ציינה כי היא מחפשת משקיע חיצוני לחברה, וכשיימצא כזה, תיכנס לתוקף תוכנית התייעלות שתכלול שינוי במתכונת פעילות העיתון, לפי החברה, "באופן שיביא להקטנה מהותית מאד בהוצאות החברה על ידי מעבר למודל פעילות של אתר אינטרנט בלבד בימי החול ומהדורה מודפסת בסופי שבוע וערבי חג".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן