תופסים גלים בסטייל: מלונות הגולשים האקזוטיים בעולם

דמיינו בנפשכם חופשה על חוף הים. עכשיו תמחקו את התמונה הפסטורלית שבה אתם בוהים בגלים במשך יום שלם. הדבר הבא בתחום הנופש הוא חופשות גלישה – בין אם מעולם לא נגעתם קודם לכן בגלשן, ובין אם יש לכם כבר קילומטרז׳ מפואר ברכיבה על גלים.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

באופן כמעט מתבקש, לצד התחביב שהולך ותופס תאוצה ברחבי כל העולם, נולד זן חדש של בתי מלון ואירוח הממוקמים ליד אתרי הגלישה המובילים בעולם ומספקים לאורחים את הטוב בשני העולמות: מאבק עיקש בגלים המתנפצים וכל השירותים הדרושים להתרגעות שלאחר מכן. 

במיוחד עבור חובבי האקסטרים שביניכם קיבצנו כאן מספר יעדים מומלצים במיוחד לחופשות גלישה, שיעלו אתכם על הגל. אחד מהם הוא מלון ריץ׳ קרלטון, שנמצא ב־Laguna Niguel. מדובר בכפר נופש של וילות בסגנון ים תיכוני, ברמה של ארבעה כוכבים, המשקיף על חוף Salt Creek בדרום קליפורניה ממרומי צוק בגובה 50 מטר. כאן ניתן למצוא מגוון סוגים של גלים ממש מתחת למלון.

אם אתם רוצים לגלוש במקום שבו מתאמנים האלופים, לכו לכפר הנופש "ראונד האוס״ בברבדוס, בבניין קולוניאלי מהמאה ה־19 המשקיף על "קערת המרק״ המפורסמת, אזור גלישה שעליו מעיד כוכב הגלישה קלי סלייטר שתפס בו את אחד הגלים הטובים ביותר בחייו.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן