תושבי החוץ חוזרים: השקיעו ביולי 510 מיליון באג"ח ממשלתיות

תושבי החוץ חוזרים להשקיע בישראל: אחרי שמתחילת השנה נרשמו מימושים של 1.5 מיליארד דולר באג"ח ממשלתיות ו-3.3 מיליארד דולר במק"מ, השקיעו תושבי חוץ ביולי 510 מיליון דולר באג"ח ו-10 מיליון דולר במק"מ. באג"ח הממשלתיות הנסחרות בחו"ל נרשמו בחודש יולי מימושים בהיקף של כ-400 מיליון דולר.

גם במניות ישראליות חזרו תושבי החוץ להשקיע. בחודש יולי הסתכמו ההשקעות נטו של תושבי חוץ בבורסה לני"ע בתל-אביב בכ-260 מיליון דולר, זאת בניגוד למימושים נטו בהיקף של כ-280 מיליון דולר בחודשים מאי-יוני השנה. במניות ישראליות הנסחרות בחו"ל השקיעו תושבי חוץ נטו כ-40 מיליון דולר.

ההשקעות הישירות בישראל – ההשקעות הישירות במשק, שבוצעו דרך מערכת הבנקאות המקומית, הסתכמו ביולי בכ-360 מיליון דולר, כאשר עיקר הפעילות התרכזה בענף התעשייה.

מנגד, מימשו תושבי ישראל את אחזקותיהם בני"ע זרים של המגזר העסקי. בחודש יולי הסתכמו המימושים נטו של תושבי ישראל במניות זרות בחו"ל בכ-120 מיליון דולר. מימושים של כ-290 מיליון דולר של המגזר העסקי קוזזו חלקית על ידי השקעות של המשקיעים המוסדיים.

בחודש יולי מימשו תושבי ישראל נטו באג"ח סחיר בחו"ל כ-30 מיליון דולר: המשקיעים המוסדיים מימשו נטו כ-150 מיליון דולר, אשר קוזזו חלקית על ידי השקעות נטו של המגזר העסקי ומשקי הבית.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן