תמונה אחת, אלפי אפשרויות: תמונת הקיר החכמה שנשלטת מרחוק

Acanvas היא תמונת קיר קצת אחרת שבאמצעותה תוכלו לשנות את עיצוב הבית בלחיצת כפתור. מדובר במסך דיגיטלי בגודל של 23 אינץ׳, הכולל חיבור WiFi שניתן לתלות בקלות על כל קיר בלי להסתבך עם ברגים, כבלים וחורים בקיר, אבל הכי מגניב – הוא יודע להטעין את עצמו לבד, וזה הרבה יותר מגניב מאיך שזה נשמע.

מיצג אומנותי חי בבית

Acanvas פועל ביחד עם אפליקציה (אנדרואיד ו-iOS) המסונכרת למאגר רחב של יצירות אומנות ממגוון אמנים וז׳אנרים מהם ניתן לבחור (Fine Art America), וכמובן שניתן גם להציג תמונות שאתם יצרתם בעצמכם. כדי שלא תילכו לאיבוד בין שלל היצירות, אלו מסודרות לפי סגנונות, החל מקלאסי ועד מודרני, או כמו שהחברה מכנה את המוצר – ״פנדורה של יצירות האומנות״. אותם ערוצים מתעדכנים באופן תדיר עם יצירות חדשות, ומדובר בדרך נוחה להיחשף ליצירות חדשות ואמנים לא מוכרים. שימו לב רק שמדובר בשירות אקסטרה שלא כלול במסגרת הרכישה הבסיסית. בסופו של דבר וכמו בכל מערכת המבוססת על בינה מלאכותית, ככל שתנהלו יותר אינטראקציה עם האפליקציה, כך היא תדע להתאים עבורכם יצירות אומנות שתואמות לסגנון שלכם.

עכשיו למאפיין החדשני ביותר בפיתוח, שכן עד כה אי אפשר להגיד שמדובר כאן במוצר מהפכני של ממש (ראו ערך ׳החלון הדיגיטלי׳ של Atomph או מסגרת התמונות הדיגיטלית של Pigeon). ה-Acanvas מגיע עם סוללה מובנית (6850mAh) כבל נשלף אוטומטי ותחנת טעינה ניידת. מה זה אומר? המשמעות היא שניתן להגדיר שהמוצר יטעין את עצמו כאשר אתם לא נמצאים בבית, או כשהוא פשוט יזהה שיש חושך באמצעות חיישנים, ואז יטעין את עצמו בזמן שאתם מטעינים את עצמכם במהלך הלילה (ישנים). על אף הגימיקיות שבדבר, מובטח כי מדובר כאן במערכת ממונעת חכמה למדי שפועלת באופן שקט וחלק. בין הטענה להטענה המוצר אמור להחזיק בין 4 ל-5 שעות. הגיפ מטה ממחיש את פעולתו של המטען בצורה הכי ברורה.

תמונת קיר קצת אחרת | צילום: Acanvas

מגניב, לא? Acanvas עלה לאוויר במסגרת קמפיין למימון המונים בקיקסטארטר לפני כשלושה ימים, כאשר סכום היעד לגיוס עומד על 100,000 דולר. כעת, כשנותרו עוד 26 ימים לסיום הקמפיין, גויסו כבר למעלה מ-50,000 דולר.

הגרסה הבסיסית של המוצר מוצעת תמורת 299 דולר, מחיר הכולל גם מנוי שנתי למאגר יצירות האומנות בשווי של 120 דולר. המוצר ביחד עם גרסת ה-iOS של האפליקציה אמור להיות מוכן לשילוח כבר באוקטובר 2016, בעוד שמשתמשי אנדרואיד יאלצו להיות קצת יותר סבלנים ולהמתין לסוף השנה (דצמבר 2016). אבל – כאן זה לא נגמר, שכן המחיר הבסיסי לא כולל דמי משלוח לישראל שמוסיפים לא פחות מ-100 דולר למוצר, מה שמייקר אותו ומעמיד את מחירו על 399 דולר, שהם 1,522 ש״ח.

מדובר בסכום מאוד לא צנוע שרלוונטי רק לשנה הראשונה, שכן החל מהשנה השנייה תידרשו לשלם גם על מנוי למאגר התמונות. בעינינו – מדובר בפיתוח מעניין שעשוי להציב סטנדרטים חדשים בכל הקשור להטענת מכשירים, אבל ממש לא בטוח שהתמונה הזו שווה יותר מ-1,000 מילים, בטח שלא שקלים.

צפו: תמונת הקיר החכמה מטעינה עצמה לבד


לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים: גוגל מציגה את Spaces, אפליקציית צ׳ט קבוצתית

עוד בגיקטיים: הודלף: OnePlus 3 נחשף בתמונות ראשונות

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן