תמונה ראשונה: כך ייראה אייפון 5 המוזל שמיוצר לשוק הסיני

תמונות ראשונות של מכשיר אייפון 5 מוזל vמיועד לשוק הסיני דלפו לרשת. התמונות הויפעו בבלוג iLounge, אשר עורכו ג'רמי הורביץ נחשב אמין למדי בדיווחיו ותחזיותיו למוצרי אפל.

הלילה הוא כתב כי על פי "מקורות אמינים", הגיעו לידיו תמונות של אבטיפוס של האייפון 5 המוזל שמיוצר עבור השווקים המתפתחים. "הוא יהיה עשוי מפלסטיק, אך לא יהיה מדובר רק בשדרוג לאייפון 3GS, הדגם האחרון של החברה שהיה עשוי מפלסטיק, והוא לא יהיה גרסת פלסטיק של האייפון 5. ההדגם החדש יהיה הכלאה בין אייפון 5, אייפוד טאץ מהדור החמישי והאייפוד הקלאסי. הוא יהיה מצויד במסך 4 אינץ', כמו אייפון 5, חלק תחתון דומה לזה של האייפוד טאץ', וצורה שתזכיר במראה את האייפוד הקלאסי".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

לפי הורביץ, האייפון הסיני יהיה גדול רק במעט מאייפון 5 הנוכחי, ובדומה לדור החמישי של האייפוד טאץ', המסך יהיה מעט בולט ביחס למכשיר. אין עדיין פרטים על המעבד, אך כל הרכיבים אמורים להיות דומים לאייפון 5 ולדור החמישי של האייפוד טאץ', כולל הזכוכית על המסך.

צילום: ilounge

עדיין לא ברור מה יהפוך את המכשיר לזול ביחס לאייפון 5, אך מכשיר כזה צפוי להגדיל את מכירות החברה גם בשווקים אחרים, ובהם גם במדינות המתקדמות יחסית, ולהגדיל את הגישה של החברה לאוכלוסיות שעד כה לא יכלו לרכוש את מכשירי החברה.

תחזיות נוספות שפרסם הורביץ לתקופה הקרובה: אייפד 4 עם 128 ג'יגה בייט זיכרון (עם שבב LTE) ישוחרר בקרוב, אייפון 5S עם מצלמת 13 מגה פיקסל יושק ביוני, ואייפד 5, יחד עם אייפד מיני דור 2, באוקטובר.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן