תנאי השכר של דני נווה בכלל ביטוח אושרו על ידי בעלי המניות

אסיפת בעלי המניות של חברת כלל ביטוח אמורה אישרה היום את תנאי השכר של שר הבריאות לשעבר דני נווה כיו"ר החברה. האישור התקבל למרות התנגדותם של חלק מן הגופים המוסדיים למינוי, ועל רקע תמיכתם של בתי ההשקעות מגדל, הראל והפניקס בחבילת השכר.

נווה, שיכהן כיו"ר ב-85% משרה ירוויח כ-110 אלף בחודש, בונוס שנתי של עד 1.7 מיליון שקל בהתאם להישגיו, ואופציות בשווי 2.3 מיליון שקל. 

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

בתחילת חודש יוני הודיעה כלל ביטוח על מינויו של נווה כמחליפו של אביגדור קפלן, שכיהן כיו"ר במשך 6 שנים. נוה (53) שימש במשך כעשרים השנים האחרונות בעמדות מפתח ניהוליות ציבוריות ועסקיות, מתוכן כיהן 9 שנים כחבר כנסת ו-5 שנים כחבר ממשלה.


צילום: יח"צ

המינוי עורר התנגדות מצד חלק מן הגופים המוסדיים המחסיקים שזכויות הצבעה בחברה, והודיעו כי יתנגדו לה. בית ההשקעות מיטב דש כתב: "לא נתמוך יותר במינוי מקורבים לנוחי דנקנר, אשר בפועל אינו בעל השליטה בקבוצה. לא מקובל עלינו שחברה שאמורה להימכר בתוך מספר שבועות, תמנה יו"ר קבוע מבחוץ".

אי.די.בי, מצידה ביטלה, את הטענות והאשימה את המוסדיים בכך שהבקשה "מונעת ממניעים צרים להשתלט על נכסיה המעולים של החברה תוך גרימת נזק נלווה ועצום לחברה ולשאר נושי החברה".

לאחר אישור המינוי אמר דני נווה: "אני מודה על התמיכה ומרוכז במשימות להצלחת כלל ביטוח".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן