תעלומה: איך איבדה סמסונג שתי טלוויזיות בשווי 20 אלף דולר?

מסתבר שלא רק אתם שוכחים היכן שמתם את מפתחות הרכב. חברת הענק הדרום קוריאנית סמסונג הודיעה היום כי איבדה שתי טלוויזיות יקרות ומתקדמות במיוחד בטכנולוגיית OLED. המסכים אבדו לחברה כשעשו את דרכם אל כנס האלקטרוניקה בברלין.

לפי דובר סמסונג, הטלוויזיות נעלמו בין ה-21 ל-28 באוגוסט. הדובר הרגיע את באי התערוכה וציין כי החברה תציג טלוויזיות חלופיות מאותו הדגם. הוא אישר כי תלונה רשמית הוגשה למשטרה המקומית אך הוסיף כי המשטרה אינה יודעת לאן נעלמו הטלוויזיות, או היכן הן נמצאות בגרמניה.

לאן הן נעלמו? טלוויזיות OLED של סמסונג בתערוכה | צילום: רויטרס

בסמסונג סירבו להתייחס להערכות לפיהן ההיעלמות נובעת מריגול עסקי, או להעריך את הנזק שהחברה עשויה לספוג מאובדן הטכנולוגיה. הדיווחים בתקשורת הגרמנית מציינים כי ייתכן שמדובר בגניבה שמטרתה להעתיק את הטכנולוגיה המתקדמת של החברה, שאובדן שלה יכול לעלות לסמסונג מיליארד דולר.

מכסי OLED נחשבים לדור הבא של הצגים, ואמורים להחליף בעתיד את מסכי ה-LCD. הם נמצאים בשימוש בסמארטפונים כמו גלקסי Note, ויתרותם בכך שהם קלים יותר, דקים יותר וקשיחים יותר מהאלטרנטיבות.

עם זאת, ביישומים גדולים יותר כמו טלוויזיות, המסכים הללו יקרים מדי למכירה בשוק. במחיר משוער של 10,000 דולר לטלוויזיה, מסכי ה-55 אינץ' של סמסונג ו-LG עולים כמו 10 מסכי LCD מקבילים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן