Forbes Israel Logo

אורנשטיין למפקח על הביטוח: "מצפה כי החלטותיי יכובדו"

נמשכת הדרמה באי.די.בי: שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, איתן אורנשטיין, התייחס אמש סמוך לחצות להודעת אימייל ששלח אתמול המפקח על הביטוח, עודד שריג. לדברי אורנשטיין מההודעה עולה כי לשריג נודע על כך שהוגשה בקשה לבית המשפט לעכב את מינוי הנאמן לכלל ביטוח – ולמרות זאת דרש ביצוע מיידי של הוראתו להעברת אמצעי השליטה ולא להמתין להחלטת בית המשפט.

בעקבות הודעתו של שריג מסרה החברה אתמול את מסמכי העברת השליטה של כלל ביטוח למפקח על הביטוח ולנאמן שמונה על ידו אתמול בבוקר, זמן קצר קודם למתן צו המניעה הזמני שהוציא שופט בית המשפט המחוזי, איתן אורנשטיין.

השופט איתן אורנשטיין | צילום: פול תמונות – טל שחר, ידיעות אחרונות

סמוך לחצות הבהיר אורנשטיין כי בהחלטתו הורה במפורש שאם ימונה נאמן טרם מתן ההחלטה, אזי מינויו של הנאמן יעוכב. "לכן", כתב אורנשטיין, "אין במסירת מסמכי העברת השליטה ויתר המסמכים כדי לאפשר ביצוע כל פעולות שהן מכוחם של אותם מסמכים, ואין במסירתם כדי לשנות את המצב שקדם למסירתם. בית המשפט מצפה כי החלטותיו יכובדו". 

"בחרתי בשלב זה שלא להתייחס להודעת האימייל של הממונה, ממנה עולה כי מאחר ונודע לו על כך שהוגשה בקשה לבית המשפט לעכב את המינוי, הוא בחר לדרוש ביצוע מיידי של הוראתו להעברת אמצעי השליטה, ולא להמתין להחלטת בית המשפט", חתם אורנשטיין. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.