Forbes Israel Logo

אחרי שעות ללא גישה: תוקנה התקלה החריגה באתרי לאומי

תוקנה התקלה הכוללת באתרי לאומי ולאומי ישיר, שגרמה לכך שלאורך כל יום העבודה לקוחות עסקיים ואישים לא יכלו להיכנס לחשבונם ולבצע פעולות כגון העברת כספים, תשלומים ועוד. בבנק לאומי אומרים כי "אתר האינטרנט והאפליקציה חזרו לפעולה בהדרגה במהלך השעתיים האחרונות וכעת ניתן שירות מלא באמצעותם. יצוין כי מוקדי שירות הלקוחות עובדים עדיין במתכונת מתוגברת וחטיבת הטכנולוגיות פועלת לאיתור הבעיה".

מוקדם יותר היום נמסר מלאומי כי "עקב תקלה זמנית באתר ובאפליקציית לאומי, ייתכנו קשיי גישה מסוימים בגלישה לדף החשבון האישי. על מנת לתת מענה מיטבי, תוגברו הקווים במוקד לאומי CALL, וכמו כן סניפי הבנק פתוחים לרשות הלקוחות גם אחר הצהריים. את כל הפעולות ניתן לבצע באופן מלא בסניפים ובלאומי Call. אתר 'לאומי טרייד' עובד כסדרו. אנו עושים את מירב המאמצים לתיקון התקלה בהקדם האפשרי ונעדכנכם עם סיומה. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית".

כזכור, ביום שני התקיימה תקלה כוללת באתרי לאומי ולאומי ישיר משעות הבוקר.

בשיחה שקיימנו עם נציג שירות ביום שני בשעות הצהריים הובהר כי התקלה החריגה הינה גורפת וכי בשלב זה לא ידוע מה מקורה ומתי תתוקן. רק בשעות אחר הצהריים החלו האתרים לשוב לתפקוד, אך באתר לאומי עדיין מופיעה הודעה "תקלה זמנית באתר ובאפליקציית לאומי".

לאורך כל יום שני לאומי לא הוציא הודעה רשמית בנושא, ורק לקוחות שפנו מיוזמתם אל מוקד השירות קיבלו, כאמור, תשובות לגבי התקלה. ביום שלישי פרסמה לאומי באתר הפייסבוק שלה הבהרה כי התקלה תוקנה במהלך הלילה. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.