Forbes Israel Logo

אין קונים לבית הפונזי: פיטר מיידוף לא מצליח למכור את האחוזה

אומנם רק בשבוע שעבר הוא הודה בכמה וכמה האשמות המיוחסות לו, אבל פיטר מיידוף, אחיו הצעיר של המוח הראשי מאחורי הונאת הפונזי, ברני מיידוף, מנסה למכור את אחוזתו המפוארת שבאולד ווסטרברי, ניו-יורק, כבר למעלה משנה – בלא הצלחה. הנכס, 16 דונמים פרוסים על בלוק מהודר בלב הגולד-קואסט של לונג איילנד, בו התגורר עם אשתו מריון, הוצע לראשונה למכירה ביוני 2011 ב- 6.5 מיליון דולר; כעת, המחיר הנקוב הוא 5,950,000$.

"בית אחוזה אנגלי אלגנטי, במיקום שליו, גובל בגבו במועדון גולף פרטי". האחוזה מבחוץ – מתוך אתר הנדל"ן MLSli המציע את הנכס

מיידוף, 66, מספר 2 וסמנכ"ל משפטי ב"ברנרד מיידוף בטחונות", תואר כ"ארכיטקט הראשי" בממלכת מיידוף, לדברי האף.בי.איי. לבד מזאת שהוא לא כלל בתפקידו את בדיקת השקעות הרמייה של אחיו, ומעבר להודאתו בהתחמקות מתשלום מס הכנסה בסך מיליוני דולרים – הוא חי סגנון חיים ראוותני באחוזה בת 5 חדרי השינה (ו-14 חדרים בכלל), הכוללת גם בריכה חפורה בקרקע, מגרש טניס, וגובלת בגבה במועדון גולף אקסקלוסיבי. האחוזה נבנתה ב- 1935 ושופצה, עוצבה ועודכנה לחלוטין מאז. מס הרכוש השנתי על הארמון עומד על סכום מופרע של קרוב ל-75,000$, והארנונה לבדה עולה על  17,000$ בשנה. 

"מגרש טניס, בריכה בצורה חופשית, מעלית, גנרטור, רצפת עץ, חדר סעודות רשמי ועוד יותר ממה שאפשר למנות". טרקלין האחוזה – מתוך אתר הנדל"ן MLSli המציע את הנכס

בין היתר יהנה הקונה המאושר מקומה שנייה ובה סוויטת ענק בת 5 חדרים ובמרכזה אח בוערת – אחת מ-7 שברחבי הבית. לכל אחד מחדרי השינה המשפחתיים צמודה אמבטיה נפרדת, ויש גם פאטיו בחצר – לא אחד כי אם שלושה, וגם מרפסת מקורה.מיידוף הצעיר הודה גם בהגשת מסמכים כוזבים לרשויות, אך טען שלא היה לו כל מושג לגבי הונאת הפונזי בת 65 מיליארדי הדולרים של אחיו, הגדולה בהיסטוריה. האח ברני מרצה את השלישית מתוך 150 שנות העונש שנגזרו עליו.                                                                                מודה ועוזב? פיטר מיידוף בצאתו מביהמ"ש במנהטן בשבוע שעבר | צילום: רויטרס

פיטר הגיע לעסקת טיעון עם התביעה, לפיה ירצה 10 שנות ויחולטו נכסיו, ביניהם דירה באפר איסט-סייד, בית אחר בלונג איילנד, בית בפאלם ביץ, פלורידה, ורכב פרארי 355 ספיידר משנת 1995.מיידוף כרגע בחזקת אדם חופשי על תחילת ריצוי עונשו באוקטובר הקרוב; אם זאת, נאסר עליו לצאת מתחומי המטרופולין הניו יורקי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.