Forbes Israel Logo

אלגנטיים, יוקרתיים ועם היסטוריה עשירה: המלונות הטובים ביותר בלונדון

קנזינגטון, לונדון. אחד האזורים היפים, היוקרתיים והמבוקשים ביותר בעיר. צילום: shutterstock
מחדרים מרווחים ועיצוב אלגנטי ועד יחס חם ואישי, אוכל משובח ושירות מוקפד - לא משנה אם הגעתם לביקור קצר, חופשה משפחתית או נסיעת עסקים - 3 המלונות האלה בלונדון יעניקו לכם חוויה יוקרתית ובלתי נשכחת

הבניין המפואר בשכונת קנזינגטון הידוע כיום בשם מלון מיילסטון (The Milestone Hotel & Residences) התחיל את חייו כשלושה בתים עירוניים נפרדים אשר נבנו בסגנון ויקטוריאני. בשנת 1922 המבנה הוסב למלון (יחד עם הנכסים השני והשלישי שנוספו ב-1929 ו-2000, בהתאמה). המלון שומר על אווירה של ביתיות ומסורת בריטית – אם כי מהמנעד היוקרתי ביותר – כזה שיהיה קשה למצוא במלון במרכז העיר. המיקום לא פחות ממעורר קנאה – מיילסטון ממוקם מעבר לרחוב מגני קנזינגטון המפורסמים ומהייד פארק המרהב ביופיו, ובמרחק הליכה קצר מחנויות הבגדים ברחוב קנזינגטון ומהמבנים העתיקים בעלי ההסיטוריה העשירה ברחוב צ'רץ'.

למרות העובדה שהשכונה היוקרתית מושכת אליה תיירים רבים, מיילסטון מציע מקום מפלט בו אלגנטיות שקטה שולטת. זה בעיקר בזכות צוות העובדים של המלון, שמעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר, כזה שבמלונות אחרים מתיימרים להציג, אך מתקשים לספק. וזה לדעתנו סודו של המלון והדבר הראשון שעלה כאשר ניסינו לסכם את החוויה. שירות מוקפד, אישי, חם ומזמין. כזה שלא תשכחו ויגרום לכם לחזור אליו שוב בביקור הבא בעיר.

מלון מיילסטון בשכונת קנזינגטון, לונדון. צילום: The Red Carnation Collection

במיילסטון מספר אזורים משותפים – הלובי, הטרקלין, סטייבלס בר (Stables Bar) ומסעדת צ'נסטון (Cheneston's) – המשרים תחושה אנגלית נעימה. תוכלו להנות בהם מארוחות בוקר עשירות, עם תה אחר הצהריים, ארוחות ערב רומנטיות ובסיום יום ארוך, להרגע עם בירה מקומית או קוקטייל בבר. בכולם תהנו מחווית אירוח אקסלוסיבית.

למרות שאולי לא תצפו למצוא ספא ומרכז כושר במלון יוקרתי אינטימי שכזה, המרתף מכיל למעשה חדר כושר קטן אך מאובזר, סאונה, חדר טיפולים ובריכה.

סוויטת Ruhlmann. מעוצבת בסגנון ארט-דקו תוך הקפדה על כל פרט בחלל. צילום: The Red Carnation Collection

בעוד שכל אחד מהחדרים והסוויטות הוא ייחודי, הן בעיצוב והן בפריסה, הפריטים הנפוצים כוללים מראות דומיננטיות, יצירות אמנות מקוריות ושימוש יוקרתי בבדים על קירות, רצפות ורהיטים. הרבה עוצב מכמה מאפיינים תקופתיים מקוריים ייחודיים, כמו למשל, תקרות עץ מגולפות ואדני חלונות משולבים אבן. שבעה או שמונה חדרי שינה משופצים מדי שנה, מה שמאפשר למלון בלונדון לעמוד בקצב של מגמות עיצוב הפנים המשתנות. גם מבחינה טכנולוגית חדרי המלון שומרים על סטנדרט גבוה עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בכל רחבי המלון, תחנות עגינה לאייפוד ונגני DVD ו-CD עם ספריות מוזיקה וסרטים.

הסטייבלס בר נקרא על שם מיקומו באתר של האורוות לשעבר. הוא פתוח למשקאות וחטיפים כל היום. אזור החצר שהסוסים היו עוברים דרכו כדי להגיע מהרחוב לדוכנים שלהם הוא כיום חממה אלגנטית, שבה אתם יכולים לשתות תה אחר הצהריים או ליהנות ממשקה לאור נרות עם רדת החשיכה. התה, המוגש גם בטרקלין, הוא עניין אנגלית מסורתי, עם כריכי אצבע, סקונס טריים ומגוון מאפים. הוא יהווה מקום נפלא לסיים בו יום ארוך של טיולים ברחבי העיר.

מסעדת Cheneston's. ארוחה אלגנטית בסגנון אנגלי מסורתי. צילום: The Red Carnation Collection

למסעדת צ'נסטון יש גם תחושה אנגלית מסורתית ומצאנו אותה מתאימה לארוחת ערב אלגנטית שמתאימה לזוג, לחברים או למשפחה. תמצאו בתפריט א-לה-קארט מנות ביתיות כמו פאי עוף וסלט קיסר לצד פינוקים מהודרים יותר כמו סקאלופ אורקני וחזה ברווז גרסינגהם עם פונדנט תפוחי אדמה ורוטב בלסמי. אל תפספסו גם את סלסלת הלחמים שנאפים במקום ואת פירה התרד החלומי.

צוות המלון יוצק את היצירתיות שלו לכל חדר, תמיד מתוך מחשבה על נוחות האורחים. לכל חדר יש אופי מובהק, מלא ביצירות אמנות אוצרות והדפסים מפוארים. סוויטות הגראנד מאסטר שלנו הן אייקוניות, מסוויטת הרמס, הכוללת תקרות גבוהות, ריהוט יוצא דופן בהזמנה אישית ומרפסת רומנטית, ועד לסוויטת Ruhlmann רחבת הידיים עם נוף מרהיב לפארק, מעוצבת בסגנון ארט-דקו, בה ניכרת החשיבה על כל פרט ופרט, הן בעיצוב, הן בנוחות והן בפרקטיות. כך, למשל, המכתבה המאובזרת מאפשרת לעבוד בנוחיות רבה וכוללת מגוון אביזרים וכלי כתיבה שיסייעו בכך.

ארוחת ערב פרטית לאור נרות. צילום: The Red Carnation Collection

הנגיעות הזעירות של הצוות מורגשות בכל פינה: פרחים טריים חתוכים, סבונים יוקרתיים בעבודת יד, אמבטיה לאור נרות, מתנות מותאמות אישית, כרטיסי ביקור אישיים – וגם בנטלי או ריינג' רובר להעברות. כולן מסתכמות לחוויה מיוחדת במינה.

לסיכום, מה שבאמת מבדיל את המיילסטון ממלונות בוטיק או ממלונות יוקרה אחרים הוא השירות המדויק, שעונה על כל צורך שיתעורר במהלך החופשה, וברמה הגבוהה ביותר. החל מקבלת הפנים בקבלה ובקונסיירג', דרך השירות בחדרים, במסעדות המלון ובכל אלמנט של החופשה שלכם בזמן השהות במלון.

milestonehotel.com, 1 Kensington Court, London, W8 5DL , United Kingdom

סוויטת הרמס. צילום: The Red Carnation Collection



מלון קנזינגטון (The Kensington) ללא ספק עונה להגדרה המלון העירוני הטוב ביותר בלונדון. שוכן בלב דרום רובע קנסינגטון, היכן ששער קווין פוגש את רחוב ברומפטון אולד השופע פאבים ומסעדות, וכן מרחק הליכה ממוזיאון הטבע והמדע ומגני קנזינגטון. הוא מורכב מארבעה בתים עירוניים לבנים מסורתיים. "לאחר שיפוץ מקיף בסוף 2016", אומרים בהנהלת המלון, "קנזינגטון מרגיש כעת יותר כמו בית מגורים פרטי יפהפה מאשר מלון מסורתי". וזה אכן מורגש – קבלת הפנים החמה בלובי האלגנטי והיוקרתי של המלון ממשיכה לאורך כל השהות עם שירות נהדר ומוקפד, והעיצוב שמתכתב איתו באופן מדוייק.

החללים הציבוריים רחבי ידיים, בצבעים בהירים משולבים גוונים נייטרלים, מזמינים ומשרים תחושה אינטימית נעימה לאורך כל שעות היום. זה כולל את מסעדת המלון, Town House, המורכבת מחדרי סלון מחוברים בקומת הקרקע, שטופים אור טבעי, עם עיצוב מסוגנן, ריהוט מזמין שנבחר במיוחד, קמינים פתוחים ואכסדרות אינטימיות המשקיפות על שדרות העצים של קנסינגטון. התפריטים מתמקדים במטבח עולמי טרי, עונתי, ממקור מקומי, עם דגש על אפשרויות בריאות, כולל סלטי מזון-על, תה ללא גלוטן ומיצים טריים.

מלון קנזינגטון. חווית אירוח בלתי נשכחת. צילום: The Doyle Collection

K Bar הוא בר הקוקטיילים המסוגנן, האלגנטי והאינטימי של קנזינגטון, הכולל קירות ספוני עץ, תאורת אווירה ותקרת זכוכית כחולה מעושנת. כיסאות עור, ספות קטיפה צהבהבות וסגולות משתלבים עם יצירות אמנות ומזכרות, אשר מתווספת לתפריט מרשים של משקאות חריפים, יינות וקוקטיילים משובחים לצד חטיפי בר טעימים. בכל אחת מפינות הישיבה תהנו מאווירה נעימה ופרטית של מועדון חברים.

בקנזינגטון יש 126 חדרים ו-24 סוויטות, שכל אחת מהן עוצבה בנפרד עם בדים אלגנטיים וריהוט מותאם אישית כדי להשלים את הארכיטקטורה התקופתית של המלון. ליוקרה לונדונית אולטימטיבית, האורחים יכולים לבחור ללון ב-The Brompton Suite או The Knightsbridge Suite – שתיים מהסוויטות היפות ביותר שיש למלון להציע. גם החדרים מרווחים ומעוצבים בקפידה, כוללים נוף מרהיב לגנים, וניכרת בהם החשיבה על כל פרט ופרט – החל מחלל השינה, דרך חדר הארונות ועד חדר הרחצה המפנק, בלבן בוהק, שכולל אמבטיה ומקלחון רחב ידיים, מאובזרים במוצרי הרחצה של Malin+Goetz.

סוויטת סטודיו. חללים מרווחים ואלגנטיים, מעוצבים בקפידה. צילום: The Doyle Collection

במלון יש חדר כושר מאובזר במלואו, או למי שמעדיף את החוץ יש את 242 הדונם של הייד פארק – לריצה, הליכה או רכיבה על אופניים. המלון מציע לאורחים גם אופני וינטג' Kensington Blue Pashley כחלופה לחקור את האזור, עם אפשרות לפיקניק שהוכן על ידי הצוות הקולינרי. לאחר רדת החשיכה, האורחים יכולים לחגוג עם המקומיים באחד ממועדוני החברים הפרטיים האקסקלוסיביים של מערב לונדון, Albert's, עם גישה בלעדית לאורחי המלון.

קנזינגטון היא אחת מהשכונות האמידות והאקסקלוסיביות ביותר של לונדון – שדרות ירוקות, כיכרות מרהיבות, רחובות צבעוניים ובוטיקים יחודיים – זה תמיד היה אחד המקומות המועדפים לגור או לבקר בו. המלון ממוקם במרחק הליכה קצרה משלושה מהמוזיאונים המובילים של לונדון – ויקטוריה ואלברט, מוזיאון הטבע והמדע, והוא גם קרוב מאוד לרויאל אלברט הול, שלמלון יש שיוך אליו. יש גם תרבות בתי קפה שוקקת ושפע של מסעדות בקרבת מקום. בשבת האורחים יכולים לעיין בתוצרת הטרייה בשוק האיכרים השבועי של South Kensington ולטעום קאפקייק במאפיית Hummingbird המפורסמת.

אחת מפינות הישיבה במסעדת Town House. צילום: The Doyle Collection

אסור לפספס

מנחת תה אחר הצהריים של הקנזינגטון היא חווי שלא תרצו לפספס. מתקיימת כל יום בחללי מסעדת TownHouse בין השעות 12:00-16:00, וכוללת תפריט ייחודי משתנה, המציע ממעד רחב במיוחד של תה המיוצר במיוחד עבור המלון וכן את המאכלים הנלווים.

על פני שלוש הקומות של המעמד המעוצב תהנו מכריכים קטנים מצוינים, מאפי סקונס נימוחים לצד ריבות וחמאה ולמעלה – מתוקים שונים מפוסלים בהתאם לעונה או לחג של אותה התקופה.

אחד המקומות הנחשקים בלונדון להנות בו מטקס התה של אחר הצהריים. צילום: The Doyle Collection

חדר האמבטיה משיש הוא באמת מיוחד (בתמונה למטה). חימום תת רצפתי, אמבט ספא בגודל מלא על רגליים וקטוריאניות, שאפילו כולל תאורה וטלוויזיה בעלת מסך שטוח; מפנק להפליא, סוג היוקרה שרוצים בחדר האמבטיה במלון.

לסיכום, הקנזינגטון משלב מראה חיצוני ויקטוריאני מסורתי ומאופק, אך כזה שמסתיר לב חם ותוסס. מבנה אלגנטי מובהק, עם קירות חיצוניים מצופים אריחים לבנים בהירים, ומעל לכניסה המרשימה מרפסת העמודים רחבת הידיים. כשנכנסים אליו הסגנון המודרני מתבהר, ומשתלב היטב אקלקטיות ויצירתיות – סגנון בריטי קלאסי עם נגיעות עכשוויות.

המלון הוא חלק מקבוצת The Doyle Collection, ממוקם ברחוב שקט ברובע דרום קנסינגטון עמוס המוזיאונים של לונדון, בתי קפה ייחודיים, מסעדות מצוינות וכמובן פארקים.

חדר הרחצה בסוויטת ברומפטון. צילום: The Doyle Collection

www.doylecollection.com/kensington, Queen's Gate 109-113, South Kensington, London SW7 5LP, United Kingdom




פאן פסיפיק לונדון מאיר עיניים בעיצוב עכשווי בריטי יוקרתי עם מינימליזם אסייתי, ומציע אלגנטיות מעודנת ודיסקרטית ב-One Bishopsgate Plaza, הכולל מגדל חדש בן 43 קומות המשלב בתוכו את המלון. רחבה מרכזית מודרנית וחללים מעוצבים גורמים לו להרגיש כמו מפלט שמור מההמונים השופעים של העיר.

בלב לונדון, ליד אזור שורדיץ' המפואר, קרוב למתחם הקניות בספיטלפילדס ובמרחק של שתי דקות הליכה בלבד מתחנת ליברפול סטריט, המלון כולל חללי פנים בעיצוב מודרני ומלוטש, כזה שמספק אווירה של שלווה והרמוניה לאורך כל הדרך, מכוסה על ידי סחלבים שופעים, עצי בונסאי וצמחים טרופיים אסייתיים, כמו גם ציורים סיניים מודרניים ויצירות אמנות אחרות המספקות לקירות אלגנטיות מאופקת.

פאן פסיפיק לונדון. צילום מסך מתוך האתר

194 החדרים ו-43 הסוויטות נעים מחדר דלוקס שליו בשטח של כמעט 400 מ"ר בגוונים ניטרליים, קווים מעוקלים ושטיחים משובצים, ועד לסוויטת פאן פסיפיק המלכותית בגודל 1,280 מ"ר, עם נוף פנורמי מרהיב. ציוני דרך מפורסמים אחרים, בכל הסוויטות, שירות משרת אישי. הצוות, כמו המלון עצמו, קפדן וחינני, אבל אף פעם לא קפדן מדי, ומדגיש את האווירה הכללית של פאן פסיפיק לונדון כמפנקת ונוחה.

לחדרים ולסוויטות יש אפקט מרגיע מיידי, במיוחד לאחר נסיעה או יום של חציית רחובות לונדון. הצבע הבהיר; חומרים טבעיים הכוללים עיצובים בריטיים של אלון, בוקיצה ומייפל; ומיטות גדולות וסופר-רכות מותאמות אישית צריכות להספיק כדי להשקיט את נדודי השינה הפנימיים שלכם, אבל לכל מקרה, יחידות האירוח מגיעות עם תוכנית שינה הכוללת רפידות מזרון של ChiliSleep ושמיכות סאונה להפגת כל אי שקט שנותר.

לובי המלון. פינות ישיבה מעוצבות וחללים להצגת תערוכות אומנות מתחלפות. צילום מסך מתוך האתר

סטרייטס קיטשן (Straits Kitchen) של המלון היוקרתי, עם השפית המנהלת המוערכת לוריין סינקלייר, לוקחת אתכם לסיור מעורר תיאבון במטבחים המגוונים של סינגפור. המסעדה מספקת מעדנים וקלאסיקות סינגפוריות, כולל חזה ברווז מתובל עם אטריות פריכות וסרטן צ'ילי רך מטוגן בווק. ההימור הטוב ביותר למי שמתגלה כחסר החלטיות הוא תפריט הטעימות.

טרקלין הסחלבים הפך במהירות לחביב האורחים. עבודתה של השפית קונדיטורית צ'ריש פינדן לחלל סלון אנגלי קלאסי, מושלם לתה מנחה. הטקס הזה הוא עניין בולט כאן, עם חקר עונתי של באו, צ'וקס ודים סאם טעימים.

בריכה מחוממת עם נוף לעיר. צילום מסך מתוך האתר

ג'ינג'ר לילי הוא מקלט רום וקוקטיילים נעים בראשותו של פרנצ'סקו פוטיניאנו. על בר השיש השחור תוכלו ללגום ממבחר רחב של משקאות חריפים (יש יותר מ-150 רום בהיצע), והצוות האיטלקי כולו מועיל בבחירת המשקה שלכם, כמו הקלאסיים שלו שמושרים בטעמים סינגפוריים, כמו למשל "ההר הירוק", קוקטייל המוגש עם וודקה בלוודר, ג'ינג'ר, נענע ווסאבי.

קומת רווחה ייעודית כוללת סאונות, חדרי אדים, טרקלין לאורחים עם תפריט שנוצר על ידי תזונאית הבית ושלושה חדרי טיפול המספקים מגוון של טכניקות אסייתיות להרפיה, זרימת דם, בריאות והתחדשות לאחר הנסיעה. הוא מתהדר גם בבריכת אינסוף באורך 18.5 מטר המשקיפה על הכיכר.

עבור אלה שצריכים להתאמן, יש מזרן יוגה בארון הסוויטות וגישה לאימונים לפי דרישה (ושירותי סטרימינג אהובים אחרים) בטלוויזיה. בחדר הכושר יש את כל ציוד האימונים והכוח העדכניים ביותר ומאמנים אישיים.
חדרי הרחצה מצוידים באריחי פסיפס מסוגננים, תא מקלחת, רצפות מחוממות ומוצרי טיפוח מבית Diptyque.

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.