Forbes Israel Logo

אלטשולר-שחם ינפיק את פעילות הגמל והפנסיה שלו בבורסה בת”א

בית ההשקעות אלטשולר-שחם ינפיק בבורסה בתל אביב את חברת הגמל והפנסיה שלו בחודשים הקרובים. שווי החברה לא פורסם והיא נמצאת כרגע בהכנת תשקיף. פעילות הגמל וההשתלמות של החברה היא הגדולה בישראל. 

בסוף פברואר ניהלה החברה 81 מיליארד שקל בגמל והשתלמות ועוד כ-4 מיליארד שקל בפנסיה. את שנת 2018 סיימה אלטשולר-שחם גמל ופנסיה ברווח בסך 40 מיליון שקל. מניות אלטשולר-שחם גמל ופנסיה נמצאות בידי בית ההשקעות אלטשולר שחם (61.75%) ופרפקט שוקי הון (38.25%), שמוחזקת בידי יאיר לוינשטיין (50.33%) ואלטשולר-שחם.

לוינשטיין. "הובלנו מהלכים ששינו את פני השוק" | צילום: באדיבות אלטשולר-שחם

אופציות לכל העובדים

יאיר לוינשטיין, מנכ"ל ושותף באלטשולר-שחם גמל ופנסיה, פנה היום במכתב לעובדי החברה בו כתב: "בשנים האחרונות הובלנו יחדיו מהלכים גדולים ששינו את פני השוק כפי שאנו מכירים אותו, ביניהם קופת גמל להשקעה, תוכנית חיסכון לכל ילד, רפורמת קרנות הפנסיה הנבחרות של משרד האוצר וגיוסי ענק שהביאו אותנו להיות חברת הגמל וההשתלמות הגדולה בישראל, המנהלת כספיהם של כמיליון וחצי לקוחות".

בהמשך המכתב סיפר לוינשטיין על הסיבות להצלחות האלו ועדכן את העובדים על ההחלטה לבחון אפשרות להנפקה של מניות חברת הגמל והפנסיה בבורסת תל אביב.

"חשוב לציין כי יחד עם רן וגלעד נמשיך לשלוט בחברה ולנהל אותה", כתב לוינשטיין לעובדי אלטשולר-שחם והוסיף: "אנחנו רואים בכם חלק אינטגרלי מהצלחתנו וכפועל יוצא מכך, במידה ואכן ההנפקה תתקיים כמתוכנן, יחולקו אופציות לכלל העובדים בהתאם לתכנית אופציות שתקבע".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן