חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

אלי ישי: "נתניהו לא רחוק בדעותיו מלפיד בנושא גיוס בני הישיבות"

נתניהו לא רחוק בדעותיו מלפיד בכל הקשור לגיוס בני הישיבות", אמר הבוקר יו"ר מפלגת ש"ס אלי ישי בראיון לגלי צה"ל.

"בין לפיד לש"ס יש פער גדול מאוד" הוסיף ישי. "הסבירות הגבוהה ביותר שנתניהו יסגור עם לפיד ובנט ויכניס אותם לקואליציה" יו"ר ש"ס התייחס לנושא גיוס בני הישיבות אותו מתנה לפיד בכניסה לקואליציה וטען כי "אין כזה דבר גיוס בכפייה – יש גיוס מרצון. יש תהליך בריא של גיוס אלפי חרדים לצבא".

"יש ברית מוזרה בין לפיד לבנט", המשיך ישי וכאשר נשאל האם פנה לרבני הבית היהודי בכדי שאלה ימנעו מבנט כניסה לקואליציה אמר ישי כי הוא אכן פנה לרבנים. "מותר לבנט להיכנס לקולאציה בלעדינו ומותר לשבת עם לפיד, הפנייה הייתה בכדי שהבית היהודי לא ייכנס לקואליציה שפוגעת בעקרונות עולם התורה ובעולם היהודי".

ישי | צילום: רויטרס

בשבת בערב, הטיל נשיא המדינה, שמעון פרס, את הרכבת הממשלה הבאה על יו"ר מפלגת הליכוד-ביתנו, בנימין נתניהו. זאת לאחר ש-82 ח"כים, חברי המפלגות אשר המליצו על נתניהו (יש עתיד, קדימה, ש"ס, יהדות התורה והבית היהודי) הביעו את תמיכתם בנתניהו לראשות ממשלת ישראל.

על נתניהו להרכיב את ממשלתו בתוך 28 יום. הנשיא רשאי להאריך תקופה זו בתקופות נוספות, ובלבד שלא יעלו יחד על 14 יום. עם סיום הרכבת הממשלה, אם וכאשר, יודיע נתניהו על כך לנשיא המדינה וליושב-ראש הכנסת, ויושב-ראש הכנסת יקבע ישיבה לצורך כינון הממשלה.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן