חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

אלקטרה: "נוזיל את עלויות אחזקת שוק ברי המים בכ-40%"

אלקטרה מוצרי צריכה השיקה הבוקר במסיבת עיתונאים מצומצמת מהלך שאמור, לטענתה, להוריד את מחירי התחזוקה והשירות בשוק ברי המים בכ-40%. עלות התחזוקה השנתית (סננים, נורות UV, שירות ואחריות) של בר אלקטרה עמד עד כה לדברי המנכ"ל, יקי ודמני, על 717 שקל בשנה. מעתה תעמוד העלות על 490 שקל בשנה, זאת לטענת החברה כפועל יוצא של שדרוג מערך הייצור והשירות.

שוק המים בישראל נאמד בכ-1.25 מיליארד שקל, מתוכם 490 מיליון שקל בשוק הבקבוקים ובכ-760 מיליון שקל במתקני המזיגה. בשוק מתקני המזיגה נאמד לטענת ודמני פלח מתקני המזיגה המטוהרים בכ-67%, ופלח מתקני המזיגה המינרליים ב-33%. שוק ברי המים גדל ב-3 שנים מ-579 מיליון שקל ל-760 מיליון שקל.

מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, יקי ודמני, היום במסיבת העיתונאים | צילום: אהוד כהנים

"רוב התקלות נפתרות היום בשיחת טלפון, מה שמאפשר לי להוזיל את עלות הטכנאים", הדגים ודמני. לדבריו, יוזילו המכשירים החדשניים יותר את עלויות החשמל, ופלח השוק הגדל מאפשר לו לבצע את המהלך – ולהרוויח. "לא נישאר עם מוצר אחד בלבד", מבטיח ודמני.

"כשנכנסנו לשוק במרץ 2011 ירדו מחירי הברים בכ-50%", אמר היום ודמני. "אולם עלות התחזוקה והשירות היו כבדים, מה שהביא לחסם בקרב הלקוחות. עלות התחזוקה והשירות השנתית עמדה על 717 שקל. המהלך שעשינו הוא על רקע גל ההתייקרויות במשק ואני מעריך שילכו בעקבותינו".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן