Forbes Israel Logo

אל על מתחרה בחברות התעופה הזולות: תציע טיסות מ-69 דולר

חברת אל על הודיעה הבוקר (ג') על הפעלת מותג חדש בשם "UP", אשר יתמודד עם המחירים הנמוכים של טיסות הלואו קוסט, המוצעות היום על ידי החברות המתחרות. המותג הוצג על ידי מנכ"ל אל על אליזער שקדי ויופעל החל מה-30 במרץ 2014. התוכנית החדשה תכלול טיסות לחמישה יעדים: ברלין, פראג, קייב, בודפשט ולרנקה.

הטיסות יוצעו בשני מסלולים עיקרים: מסלול בסיסי שבו ניתן יהיה לעלות למטוס עם תיק יד בלבד ולשלם עבור המזון והאוזניות, ומסלול סמארט שיהיה יותר יקר ובו ניתן יהיה לקחת מזוודה נוספת, אוזניות, מזון וקבלת החזר כספי עבור ביטול הטיסה.

המחירים יוצעו החל מ-69 דולר לכל כיוון בחורף. בעונת הקיץ הם יוצעו בטווח של 139-149 דולר לכרטיס. את הכרטיסים ניתן יהיה להזמין באמצעות האינטרנט. אל על תפעיל אתר ייעודי שיאפשר את ביצוע ההזמנה.

אל על, טיסות מ-69 דולר | צילום: רויטרס

כמו כן, ניתן יהיה להזמין את הכרטיס במוקד טלפוני ובאמצעות סוכני נסיעות. החברה הקצתה לצורך העניין חמישה מטוסי בואינג 737-800, אשר יפעילו עד 11 טיסות בשבוע לכל יעד. בכל מטוס יהיו 180 מושבים.

"המותג יאפשר ללקוח לבחור איך הוא טס ועל מה הוא משלם וזה נעשה במחיר השווה לכל נפש", אמר היום שקדי, "מדובר בעוד מהלך בהתמודדות בעולם התעופה המשתנה ואנו נותנים מענה לחברות הלואוקוסט הטסות לישראל. זה שוק שימשיך להתפתח".

ביום חמישי השבוע צפויה אל על לקבל מטוס חדש נוסף מתוך שמונה מטוסים שכבר הוזמנו על ידה. המטוסים הנוספים יגיעו במהלך 2014.

לאתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.