Forbes Israel Logo

אשת העסקים שרי אריסון מוציאה ספר חמישי – והפעם לילדים

אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון משיקה את ספרה החמישי "יום של מעשים טובים" הפונה לפעוטות. הספר מתאר יום אחד בחייהם של ילדה וילד – יום שרצוף במחשבות טובות, מילים טובות וכמובן במעשים טובים.

ספרה החמישי של שרי אריסון

הרעיון לאורך כל הספר הוא שאם נחשוב טוב, נדבר טוב ונעשה טוב – העולם שלנו ייראה אחרת. שרי אריסון: "אנו יוצרים את עולמנו, כל אחת ואחד מכם יכול לבחור בעולם טוב. תחשבו טוב, תדברו טוב ותעשו טוב – וכך יהיה".

אריסון, שמקדישה סיפרה זה לכל הילדים, יזמה את יום המעשים הטובים לפני כעשר שנים – יום בו כל אחד יכול לצאת לעשות מעשה טוב, קטן או גדול, על-פי יכולתו וכישוריו. השנה צפויים לקחת חלק ביום המעשים הטובים כ-1.3 מיליון ישראלים, שישתתפו ב-14 אלף פרויקטים בכל רחבי הארץ. בסך הכל מעורבים בפרויקט מיליוני אנשים מ-68 מדינות בעולם.

שרי אריסון מקריאה סיפור לילדי גן האניה בחיפה | צילום: סיון פרג'

אריסון אף יצרה את מודל עשיית הטוב – מודל מבוסס ערכים ליצירה חיובית בעולם. המודל מהווה כלי פרקטי יום יומי להטמעת ערכים בליבת עסקים, ארגונים, קהילות, ואנשים, ומשלב 13 ערכי יסוד אנושיים בכל פעילות, לטובת החברה, הכלכלה והסביבה.

"יום של מעשים טובים" הוא ספרה החמישי של שרי אריסון, אשת עסקים ופילנתרופית. ספריה הקודמים הפכו לרבי מכר בישראל ובעולם ותורגמו לשפות רבות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.