Forbes Israel Logo

אתר פורבס ישראל תחת מתקפת האקרים בעקבות פרסום דירוג ארגוני הטרור העשירים בעולם

שבוע לאחר פרסום דירוג 10 ארגוני הטרור העשירים ביותר בעולם באתר פורבס ישראל – מגיעה התגובה, בדמות שורת התקפות סייבר על שרתי האתר. מאז שעות הבוקר נתונים שרתי האתר תחת מתקפות האקרים רבות, אשר אף הביאו לנפילתו למשך דקות בודדות בשעות הבוקר. בחברת "סייבר-סרב" אשר מנהלת את פעילות האתר הצליחו להדוף את מרביתן המכרעת של המתקפות, ומצליחים גם בשעה זו לשמור את האתר במתכונתו הסדירה.

לכל העדכונים, הדירוגים והכתבות – עשו לנו לייק בפייסבוק

בשבוע שעבר, כזכור, פרסמנו באתר תחקיר מקיף אשר מדרג את 10 ארגוני הטרור העשירים ביותר בעולם. התחקיר זכה לתהודה רחבה וצוטט על ידי כלי תקשורת רבים ברחבי העולם – החל מעיתון ה"סאנדיי טיימס" היוקרתי ועד למהדורות החדשות המובילות בקולומביה. בסך הכל הוזכר התחקיר על ידי עשרות כלי תקשורת ברחבי העולם, אשר הביאו לחשיפה נרחבת, אשר ככל הנראה עומדת בבסיס ההתקפה הנוכחית.

צילום: thinkstockphotos

המתקפה הנוכחית מגיעה לאחר "יום הזעם הווירטואלי" עליו הכריזו גולשים אשר הזדהו כחלק מארגון "אנונימוס" העולמי, ואשר כוון כנגד אתרים ישראלים על רקע התגברות המתיחות ולאות הזדהות עם העם הפלסטיני. ההתקפות תוכננו להתרחש ביום ו' האחרון, אך לא נמסרו כל דיווחים על פגיעה משמעותית כלשהי באתרים הישראלים השונים. מאז שעות הבוקר, כאמור, הותקף האתר כבר מספר רב של פעמים – אך בינתיים ללא הצלחה להסב נזק של ממש.

על פי התחקיר המדובר, ארגון דאע"ש (המדינה האיסלאמית) הוא ארגון הטרור העשיר ביותר בעולם כאשר הוא "מגלגל" מחזור של כ-2 מיליארד דולר בשנה, הודות להשתלטותו על מאגרי נפט שונים ברחבי סוריה ועירק. החמאס מדורג במקום השני, כשהוא מגלגל מחזור שנתי של כמיליארד דולר, ומחתרת ה-FARC הקולומביאנית הגיעה למקום השלישי, עם מחזור שנתי של כ-600 מיליון דולר.

לחצו כאן לדירוג המלא של ארגוני הטרור העשירים בעולם 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.