Forbes Israel Logo

באחד העם כבר הכריזו על הפסקת אש: יום שני רצוף של עליות

בצל המשך מבצע עמוד ענן, ננעל יומו השני של שבוע המסחר בבורסה באחד העם בעליות, על רקע המגעים להפסקת אש, ובהמשך למגמה החיובית שנרשמה אתמול במסחר.

מדד תל אביב 25 עלה ב-0.7%, תל אביב 100 התחזק ב-0.7% אף הוא, מדד הנדל"ן הוסיף 1.7% לערכו ומדד הבנקים התחזק ב-0.9%.

חיל האוויר המשיך לתקוף הלילה בעזה. לאחר לילה שקט יחסית נשמעה הבוקר אזעקת צבע אדום ביישובי עוטף עזה, לאחר שבלילה פגעה רקטה בבית במועצה האיזורית באר טוביה. במקביל, דווח על התקדמות ניכרת במו"מ להסכם הפסקת אש בין הצדדים.

בשוק ההון, תוכנית הרכישה של מניות HOT על ידי הבעלים פטריק דרהי, ומחיקתה של החברה מן הבורסה, מתקדמת. היום דיווחה החברה כי דרהי התחייב שאם יפר את ההתחייבות לרכוש את חלקם של אליעזר פישמן וידיעות תקשורת, יפצה אותם ב-4.1 מיליון שקל ו-2.2 מיליון שקל, בהתאמה.

הקשיים ממשיכים להעיק על חברת בטר פלייס, הנשלטת על ידי החברה לישראל. יצרניות תחנות ההטענה למכוניות חשמליות הודיעה כי תפנה את שטח מסלול הניסוי במרכז המבקרים של החברה בפי גלילות. המסלול שימש עד כה לנסיעות הדגמה ומבחן של המכוניות החשמליות.

מרכז המבקרים של החברה בפי גלילות כולל את מסלול הניסוי ואת אולם התצוגה, ממנו ניתן לצאת לנהיגת מבחן במכוניות הרנו פלואנס. מסלול הניסוי תופס חלק ניכר מהמתחם, שהוסב לצרכי החברה שייסד שי אגסי.

אתמול פירסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים המעידים על האטה בצמיחה במשק הישראלי. התמ"ג עלה ברבעון השלישי של שנת 2012 בשיעור שנתי של 2.9%, לאחר עלייה של 3.4% ברבעון השני ושל 3.1% ברבעון הראשון. העלייה בתוצר ברבע השלישי השנה משקפת עליות בהוצאה לצריכה פרטית ובהוצאות לצריכה ציבורית. מאידך, היו ירידות ביצוא סחורות ושירותים ללא יהלומים, ביבוא הסחורות והשירותים ובהשקעות בנכסים קבועים.

חברת מכתשים אגן דיווחה אתמול על עלייה של 30% ברווח הנקי ברבעון השלישי, שהסתכם ב-13 מיליון דולר לעומת 10 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה רשמו עלייה קלה של 1% והסתכמו ברבעון השלישי של שנת 2012 ב-643.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-638.5 מיליון דולר – הגידול נבע מעלייה במחירי המכירה וגידול בכמויות שנמכרו באסיה בעיקר כאשר החברה רשמה ביבשת זו עלייה של 10% במכירות לעומת הרבעון הקודם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן